کد خبر: ۱۰۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
اسماعیلی در تذکر شفاهی خود تاکید کرد:

مصوبات سفر وزیر جهاد کشاورزی را عملی کنید / مسئولان در برابر رفتار اخیر ترامپ موضع قاطع بگیرند

نماینده مردم خرامه ، سروستان و کوار در تذکری خطاب به وزیر امور خارجه گفت: رفتار توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای ایرانیان و مردم، نیازمند موضع قاطع ملت ایران از طریق مقامات مسئول است.

به گزارش شیرازه داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آتش نشانان جان بر کف در حادثه پلاسکو در تذکری خطاب به وزیر امور خارجه گفت: رفتار توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای ایرانیان و مردم، نیازمند موضع قاطع ملت ایران از طریق مقامات مسئول است.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: خسارت کشاورزان از طریق صندوق بیمه کشاورزی پرداخت نشده است، متاسفانه مردم استان فارس در سال گذشته با خشکسالی و بحران کم آبی مواجه شدند که نتیجه آن عدم برداشت محصولاتی چون گندم و جو بود، بنابراین صندوق بیمه کشاورزی باید حقوق این افراد را پرداخت کند.

اسماعیلی در ادامه به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور درخصوص عدم اجرای مصوبه دولت تذکر داد و گفت: هیات وزیران در تاریخ 10 آبان 93 مصوب کردند وزیر جهاد کشاورزی با همکاری وزیر کشور و سازمان برنامه و بودجه مشکلات کشاورزان شهرستان خرامه را بررسی و رفع کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر کشور پس از این مصوبه نامه ای به استاندار فارس زده و استاندار در تاریخ 7 آذرماه 94 پیشنهاداتی را در پاسخ ارائه کرد، اما متاسفانه هیچ اقدامی تاکنون انجام نگرفته است، تقاضا می شود پیگیری ها مجدانه دنبال شود تا از طریق سوال و استیضاح وزیر نخواهیم مشکل را حل کنیم.

منبع:  صدای خرامه

نظرات بینندگان