کد خبر: ۱۰۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

حوادث دلخراش جاده های آباده طشک تمامی ندارد

مسیرهای مواصلاتی بخش آباده طشک روزانه دست خوش حوادثی است که نیاز است مسئولین مربوطه فکری به حال مردم این منطقه کنند.

به گزارش شیرازه  سه حادثه رانندگی موجب وارد شدن خسارات و تلفاتی گردید که بازهم زنگ خطر نا ایمن بودن و نیاز به رسیدگی مسوولان به این بخش از لحاظ احداث پایگاه امداد جاده ای ، استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین عرض کم جاده و تقاطع های بسیار خطرناک را به صدا در آورد.

محمد حسین کچویی مدیر اورژانس و فوریت های پزشکی نی ریز گفت: در تازه ترین سریال ادامه دار این حوادث سه حادثه رانندگی در جاده ای آباده طشک در کمتر از یک روزموجب کشته و مصدوم شدن۸نفر از هم وطنانمان گردید.

وی در خصوص حادثه اول گفت:  در حادثه اول در جاده آباده طشک به ارسنجان حدفاصل روستای جزین و شهر اباده طشک روی داد.

کچویی ادامه داد: واژگونی یک دستگاه خودرو روآ موجب مصدومیت هر دو سرنشین گردید که توسط اورژانس آباده طشک به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

محمد حسین کچویی در خصوص حادثه دوم بیان کرد: حادثه دوم  از برخورد یک دستگاه پراید با موتورسیکلت و سپس  برخورد وانت پیکان با  موتورسوار موجب کشته شدن موتورسوار گردید.

وی درمورد حادثه سوم کفت: که صبح سه شنبه دوازدهم بهمن ماه حوالی ساعت6 بامداد در کیلومتر 1جاده آباده طشک به ارسنجان روی داد که یک دستگاه خودرو پراید به علت خواب آلودگی راننده از جاده منحرف و واژگون شد که این خودرو6 سرنشین داشت که  5 تن از سرنشینان آن توسط عوامل پرتلاش اورژانس آباده طشک به مراکز درمانی منتقل شدند.


وی در پایان گفت: وجود حوادث رانندگی متعدد و به بار آمدن تلفات و خسارات زیاد از مهرمآه تاکنون در این بخش، پیگیری بیشتر مسئولین را جهت حذف نقاط حادثه خیز جاده های این بخش و ایجاد پایگاه اورژانس جاده ای در دهستان بختگان  را می طلبد.


منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان