کد خبر: ۱۰۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
امام جمعه سروستان خطاب به استاندار فارس:

آقای استاندار به شما تا 23 بهمن فرصت می دهم تا مشکلات سروستان را رفع کنید

امام جمعه سروستان خطاب به استاندار فارس گفت: آقای استاندار به شما تا 23 بهمن فرصت می دهم تا ضمن حضور در سروستان و بررسی مشکلات و رفع آنها نسبت به احقاق حقوق از دست رفته مردم این دیار اقدام نموده وگرنه مشکلات را از طریق مراجعه حضوری به تهران پیگیری و مطالبه خواهیم کرد.

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام  ابراهیمی، امام جمعه سروستان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ایام الله دهه پرفروغ فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی خواستار حضور حماسی مردم سروستان در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال شد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اهمیت حضور گسترده و باشکوه مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال تاکید کرد: قطعا عموم مردم بصیر، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی همچون سال های گذشته با حضور گسترده خویش در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان امام(ره)، انقلاب ، شهدا و مقام معظم رهبری، حمایت قاطع و همه جانبه  خویش را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به خجسته سالروز میلاد باسعادت عقیله بنی هاشم؛ حضرت زینب(س) این روز را به جامعه پرستاران تلاش گر و ایثارگر تبریک گفت.

امام جمعه سروستان در واکنش به رفتار نژادپرستانه رئیس جمهور جدید آمریکا علیه مردم ایران تاکید کرد: رفتار اخیر خصمانه دولتمردان آمریکا نسبت به ملت مظلوم، مقاوم و سرافراز ایران اسلامی پروژه جدیدی نیست و با آمدن و رفتن دولت مردان جدید و قدیم آمریکایی در عرصه قدرت، چیزی عوض نخواهد شد زیرا می دانیم؛ سگ زرد برادر شغال است.

وی در ادامه سخنان خویش با اشاره به  برخی مشکلات و معضلات موجود در این شهرستان در عرصه های مختلف اظهار داشت: حضور مداوم و گسترده گروه های مختلف مردمی در دفتر امام جمعه و بیان مسائل و مشکلات گوناگون این شهرستان و درخواست پیگیری مشکلات موجود از اینجانب باعث شده تا بارها و بارها و در همه محافل عمومی و خصوصی از مسوولان بخواهم که به مشکلات مردم این شهرستان رسیدگی کنند اما متاسفانه به هیچ یک از خواسته های مطرح شده پاسخی از سوی مسئولین داده نشده است.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن انتقاد شدید از عملکرد استاندار فارس و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات و معضلات مردم سروستان تاکید کرد: آقای استاندار به شما  تا 23 بهمن فرصت می دهم تا ضمن حضور در سروستان و بررسی مشکلات و رفع آنها نسبت به احقاق حقوق از دست رفته مردم این دیار اقدام نموده وگرنه مشکلات را از طریق مراجعه حضوری به تهران پیگیری و مطالبه خواهیم کرد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: آقای افشانی، امروز رسیدگی به مشکلات مردم سروستان  مهمترین وظیفه شما به عنوان نماینده عالی دولت در استان فارس می باشد و قطعا تبعات هرگونه بی توجهی به حل مشکلات مردم بصیر، ولایتمدار،  انقلابی و شهید پرور سروستان متوجه کسانی خواهد شد که مدعی خدمت به مردم در  لباس مسوولیت می باشند.

امام جمعه سروستان در ادامه انتقادات خویش به مسوولین  خطاب به نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بارها و بارها ضمن اعلام مشکلات مردم این شهرستان از شما خواسته ام به داد مردم سروستان برسید اما متاسفانه هیچگونه پاسخی نشنیده ام و برای آخرین بار می گویم اگر خواستید بیایید و به سوالات مردم و مشکلات آنان پاسخ دهید.

خاطر نشان می شود سخنان امام جمعه سروستان با تکبیر و صلوات شرکت کنندگان در مراسم نمازجمعه این هفته همراه بود.

منبع:  سروستان ما

نظرات بینندگان