کد خبر: ۱۰۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
سرمربی شهید چمران لارستان:

برای برد به مصاف تأسیسات می‌رویم/ مساوی در تهران هم ما را قهرمان می‌کند

سرمربی شهید چمران لارستان با بیان اینکه برای برد به مصاف تأسیسات دریایی می‌رویم، گفت: اگر بازی را در تهران مساوی کنیم هم قهرمانی ما در لیگ برتر قطعی است.

به گزارش شیرازه  ناهید غارسی سرمربی شهید چمران لارستان پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری بم در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان به خبرنگار لادستان گفت: بازیکنانم در این بازی خیلی خوب ظاهر شدند، اما اگر دقت بیشتری می‌کردند نتیجه‌ بهتری رقم می‌خورد.

وی افزود: متأسفانه بازیکنانم در لحظاتی از بازی، خودشان را باختند و بازی را رها کردند. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد اختلاف گل‌ها بیشتر می‌شد.

سرمربی شهید چمران لارستان تصریح کرد: برای احتیاط هم که شده، به گل‌آفراژ نیاز داشتیم. به خاطر همین موضوع، بچه‌ها کوبنده بازی کردند. حُسن تیم ما این است که هر چیزی به آن‌ها گفته شود را در زمین مسابقه پیاده می‌کنند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بازیکنان کرمان فوق‌العاده با تجربه هستند ولی همه بازیکنانشان را نیاورده بودند و تعدادشان در این بازی کم بود.

غارسی با بیان اینکه بازیکنان شهید چمران خود را برای بازی هفته آینده خود با تأسیسات آماده می‌کنند، گفت: باید تهران را ببریم و بازیکنانم برای پیروزی در این بازی مصمم هستند. ما برای برد به تهران می‌رویم، نه برای مساوی و نه هر نتیجه دیگر.

سرمربی شهید چمران لارستان در پایان خاطرنشان کرد: اگر این بازی را پیروز شویم و یا مساوی کنیم قهرمانی ما در لیگ برتر هندبال بانوان قطعی است.

منبع:  لادستان

نظرات بینندگان