کد خبر: ۱۰۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
شهردار مُهر :

ساکنان مسکن مِهر منازل خود را تخلیه کنند

شهردار مهر گفت: از ساکنان مسکن مِهر تقاضا داریم که منازل خود را تخلیه کنند و ما به کمیته بحران شهرستان و مدیریت بحران استان نیز اعلام کرده‌ایم، بخشی از مسکن مِهر که پشت گور آب است (کوچه دوم) می‌بایست تخلیه کامل صورت گیرد.

به گزارش شیرازه،  سید علی‌اصغر علامه شهردار مُهر در خصوص بارندگی‌های امروز دوشنبه به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه مدیریت هر شهری توسط شهردار انجام می‌گیرد و یکی از اعضاء کمیته بهران شهرستان، شهرداری است ما تمامی تمهیدات لازم اندیشیده‌ایم که امیدواریم هیچ مشکل رخ ندهند.

شهردار مهر بیان داشت: در شهر مشکل آب‌گرفتگی معابر تا این لحظه نداشته‌ایم و تمامی مسیرهای آب روان است و آب‌ها در حال عبور هستند، پل‌های سطح شهر تاکنون مشکل خاصی نداشته‌اند و اگر حجم باران افزایش یابد قطعاً ما دچار خسارت‌هایی خواهیم شد.

علامه خاطرنشان ساخت: در حال حاضر یکی از مشکلات ما منازل قدیمی و بافت فرسوده شهر مُهر است که به دلیل اینکه سطح کوچه‌ها از منازل بالاتر قرارگرفته است، آب‌گرفتگی منازل (حیاط) داریم که بدون هماهنگی با شهرداری و بدون بررسی‌های کارشناسی ساخته‌شده است.

شهردار مُهر در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: از شهروندان و افرادی که در بافت فرسوده شهر ساکن هستند و منازل آن‌ها استاندارهای لازم را ندارد منازل خود را تخلیه و به مکان‌های امن بروند.

سید علی‌اصغر علامه شهردار مُهر خاطرنشان ساخت: از ساکنان مسکن مِهر تقاضا داریم که منازل خود را تخلیه کنند و ما به کمیته بحران شهرستان و مدیریت بحران استان نیز اعلام کرده‌ایم، بخشی از مسکن مِهر که پشت گور آب است (کوچه دوم) می‌بایست تخلیه کامل صورت گیرد.

وی ادامه داد: افرادی که می‌بایست منازل خود را تخلیه کنند می‌توانند با مراجعه به شهرداری و یا آتش‌نشانی مُهر و یا با شماره 125 و 52822967 و 52822968 تماس حاصل نمایند و برای این خانواده‌ها در سطح شهر حسینیه امام رضا و حسینیه سید علی‌خان برای اسکان این خانواده‌ها آماده‌شده است.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم در صورت هرگونه مشکل به کمک همسایه‌های خود بشتابند و کمک کند چون امکانت ما در شهرداری محدود است و افرادی که تخصص و دورهایی را گذرانده‌اند و آمادگی آن رادارند که به مردم کمک کنند می‌تواند با مراجعه به شهرداری و آتش‌نشانی و یا با شماره‌های فوق خود را معرفی کنند که بتوانیم در صورت نیاز از تخصص این عزیزان استفاده کنیم.

شهردار مهر در ادامه صحبت‌های خود و در جواب خبرنگار ما گفت: از روز گذشته تا این لحظه کلیه نیروهای شهرداری مُهر به‌صورت تمام‌وقت مشغول به کار و فعالیت در سطح شهر هستند و نیروهای شهرداری این حضور را برای خود یک وظیفه می‌دانند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: شهروندان هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند، ما در شهرداری تمام نیروها و دستگاه‌های خود که شامل دو دستگاه لودر، بیل مکانیکی، بیل بکو، سه دستگاه کامیون، تراکتور، دو دستگاه وانت و... بسیج کرده‌ایم که بتوانیم از هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری کنیم و در صورت هرگونه مشکل از شهروندان می‌خواهیم که خونسردی خود را حفظ کنند و با شماره‌های فوق تماس حاصل نمایند و در اولین فرصت نیروهای شهرداری در محل ما حضور خواهند یافت.

منبع:  عصر مُهر،


نظرات بینندگان