کد خبر: ۱۰۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

برگزاری هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال استان فارس

هفته چهاردهم و پایانی دور مقدماتی مسابقات فوتسال لیگ برتر بزرگسالان استان عصر جمعه در شهرهای مختلف برگزار شد و تیمهای صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابتها شناخته شدند.
به گزارش شیرازه در چهار مسابقه انجام شده که به تساوی انجامید دیدار تیمهای شهرداری شیراز با کوروش صفا شهر و شهید بیاتی نیریز با نبرد داراب با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت ،مسابقه دو تیم نبرد خرامه و پیام نور مرودشت 3 بر 3 به پایان رسید و بازی دو تیم شهرداری مرودشت و امید خرامه نیز 6 بر6 خاتمه یافت.
تنها دیدار عقب افتاده از گروه دوم در هفته چهاردهم این رقابتها دوشنبه هفته جاری بین دو تیم شهدای گراش و شهدای استهبان در شهرستان گراش برگزار خواهد شد که برنده این بازی به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
در گروه یک این رقابتها تیم شهرداری شیراز اول است و تیم پیام نورمرودشت مقام دوم را بدست آورد و و در گروه دوم نیز تیم نبرد داراب مقام اول این گروه را در اختیار دارد و تیم دوم نیز ازبین دو تیم شهدای گراش و شهدای استهبان انتخاب خواهد شد.
در دو بازی مرحله نیمه نهایی این رقابتها جمعه آینده تیم پیام نور مرودشت میزبان تیم نبرد داراب خواهد بود و در دیدار بعدی نیز در همین روز بین تیمهای شهرداری شیراز و یکی از دو تیم شهدای گراش و شهدای استهبان برگزار میگردد.

برچسب ها: فوتسال
نظرات بینندگان