کد خبر: ۱۰۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
رییس اداره راه و شهرسازی خرامه:

جاده خرامه شیراز تا چند روز آینده بسته است/ مردم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

پس از پایان جریان آب و با کارشناسی هایی که انجام خواهد شد معلوم می شود که این مشکل، چند روزه رفع خواهد شد اما در حال حاضر احتمال بسته بودن این جاده طی یکی دو هفته آینده وجود دارد.

به گزارش شیرازه، فرشید معمار رییس اداره راه و شهرسازی خرامه اظهار داشت: به علت جریان شدید آبی که از زیر پل تنگ قیر عبور کرده، زیر یکی از دهانه های پل خالی شده و احتمال تخریب پل وجود داشت.

وی افزود: با توجه به خطرات احتمالی که ممکن بود برای همشهریان پیش بیاید از عصر امروز مسیر مسدود شده و باید تا پایان بارندگی و جریان آب صبر کنیم تا امکان تعمیر توسط اداره راه و شهرسازی به وجود آید.

معمار با بیان این نکته که تعمیر این پل چند روز طول خواهد کشید گفت: پس از پایان جریان آب و با کارشناسی هایی که انجام خواهد شد معلوم می شود که این مشکل، چند روزه رفع خواهد شد اما در حال حاضر احتمال بسته بودن این جاده طی یکی دو هفته آینده وجود دارد.

رییس اداره راه و شهرسازی خرامه ضمن تشکر از زحمات پرسنل این مجموعه طی 48 ساعت گذشته بیان داشت: پرسنل اداره راه و شهرسازی شهرستان خرامه طی دو روز گذشته با قرار دادن سنگ های بزرگ 5 و 6 تنی در مسیر آب، از شدت فشار آن کاسته و جلوی تخریب پل را گرفتند.

وی افزود: با این کار علاوه بر اینکه جان مردم حفظ شد از بروز یک خسارت بزرگ نیز جلوگیری شد، با پایان یافتن بارندگی سعی خواهیم کرد در نهایت دقت، کار ترمیم پل را در کمترین زمان ممکن به پایان برسانیم.

معمار خطاب به مردم گفت: همشهریان عزیز می توانند از مسیر "خرامه، کربال، مرودشت، شیراز" و "خرامه، کربال، رحمت آباد، ایزدخواست، شیراز" و "خرامه، سروستان، شیراز" جهت عبور و مرور استفاده کنند.

منبع: صدای خرامه

نظرات بینندگان