کد خبر: ۱۰۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد؛

اعطای تسهیلات ارزان قیمت به منازل سیل زده جهرم برای بازسازی

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: منازلی که در جریان سیل تخریب شدند و نیاز به بازسازی دارند تسهیلات ارزان قیمت دریافت می کنند .

به گزارش شیرازه، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسه ستاد بحران شهرستان جهرم با اشاره به خسارات به بار آمده ناشی از وقوع سیل در جهرم گفت : با توجه به پیش بینی های صورت گرفته خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم .

نجار همچنین به خسارات وارد آمده به منازل مسکونی اشاره کرد و خاطرنشان کرد : منازلی که تخریب شده است و نیاز به بازسازی مجدد دارند جهت دریافت وام به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهرم مراجعه کنند .

وی درخصوص جزئیات این تسهیلات گفت : در بخش شهری به منازل تخریب شده برای بازسازی منازل مبلغ 300 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت و در 60 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت خواهد شد .

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد : در بخش روستایی نیز مبلغ 200 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت و 50 میلیون ریال وام بلاعوض  برای بازسازی منازل تخریب شده در نظر گرفته شده است .

وی با اشاره به کمک 5 میلیارد تومانی سازمان مدیریت بحران کشور به استان فارس ابراز داشت :  همه دستگاه های اجرایی وظایف خود را در این بارندگی و سیل در کوتاه ترین زمان انجام دادند و آسیب دیدگی ها از طریق استانداری به دولت منعکس می شود.

منبع: پسین جهرم

نظرات بینندگان