کد خبر: ۱۰۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵

مفقود شدن تبعه فرانسوی ایرانی الاصل، اهل روستای دوان در کوههای موردک کازرون

تبعه فرانسوی ایرانی الاصل، اهل روستای دوان در کوههای موردک کازرون مفقود شده است و تیم نجات هلال احمر کازرون در حال کاوش برای نجات فرد مذکور است.

به گزارش شیرازه، لحظاتی پیش گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی در کوههای کازرون به این پایگاه خبری رسید.

عزیزاله خاکسار ، رئیس جمعیت هلال احمر کازرون در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : ساعتی پیش بنا به دستور جمعیت هلال احمر استان فارس ، یک تیم 4 نفره از این جمعیت به محل اعزام شدند.

وی گفت: تیم نجات کوهستان هلال احمر کازرون با دریافت اطلاعاتی از قبیل اینکه فرد مذکور از کوههای دوان به سمت روستای موردک در حال کوهنوردی بوده است عملیات نجات خود را آغاز کرده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر کازرون بیان کرد : فرد مفقود شده در اخرین تماس خود با خانواده یا مراکز امدادی بیان کرده است که نور خودروها را از فاصله بسیار دور در حد نقطه ای کوچک مشاهده میکند.

خاکسار بیان کرد: تیم های امدادی با همراهی گروهی از اهالی روستای موردک لحظاتی پیش وارد کوههای مشرف بر روستای مردک شده اند.

وی گفت: با توجه به اینکه عملایت قرار هست در ارتفاعات و تاریکی توام با سرما صورت بگیرد ، عملیات نجات با کندی مواجه خواهد بود که امیدواریم این عملیات با موفقیت و نجات فرد مذکور همراه باشد.

بنا به گزارشات دریافتی کازرون خبر ، فرد مفقود شده ، ایرانی الاصل و تبعه فرانسه است.

در گزارشات دیگری، نام فرد مذکور بهمن علاج ، متولد روستای دوان بیان شده است که خانوده وی طی تماس با مراکز پلیس درخواست امداد کرده اند و با ورود مرکز مدیریت بحران استانداری دستور نجات فرد مذکور صادر شده است .

نظرات بینندگان