کد خبر: ۱۰۶۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵

سوت آغاز زود هنگام تبلیغات شوراها درسپیدان به صدا درآمد

باتوجه به اینکه مدت زمان زیادی تا آغاز تبلیغات رسمی شوراها باقی مانده است اما تبلیغات پیش از موعد در شهرستان آغاز شده است.

به گزارش شیرازه، باتوجه به اینکه مدت زمان زیادی تا آغاز تبلیغات رسمی شوراها باقی مانده است اما متاسفانه افرادی با تشکیل گروههایی در فضاهای مجازی ویا با حضور در مراسمات مختلف شهرستان تبلیغات پیش از موعد خود را آغاز کرده اند این در حالی که خود این حرکت خلاف می باشد وفردا روزی کسی که بخواهد از حق مردم شهر وروستا دفاع کند آغاز کارش با بی قانونی شکل می گیرد.

حساسیت در انتخابات شورا به مراتب حساستر از دیگر انتخابات در ، در شهر و روستا شده است به گونه ای که دیگر انتخابات ،آمار شرکت کنندگان را هیچ موقع در حد و اندازه انتخابات شوراهای شهر و روستا نخواهد دید.

در این بین نوع فعالیت ها هم متفاوت از دیگر انتخابات است به گونه ای که طایفه گرایی و قومگرایی حرف اول را در پیروزی یک کاندید ، می زند.هرچند زمان شروع تبلیغات انتخابات بسیار زود است ،اما کاندیداهای احتمالی کم کم حضور خود را در رسانه ها اعلام می کنند.

 شهرستان سپیدان یکی از پیشتازان و پر شور ترین مناطق استان فارس در حضور در عرصه سیاسی می باشد به گونه ای که سیاسیون متعددی در این شهرستان پا به این عرصه گذاشته اند.

البته حساسیت های انتخاباتی در این شهرستان هم بسیار بالاست اما به واقع باید گفت این شهرستان از پیشروان فعالیت های سیاسی در استان است، با نزدیک شدن به زمان انتخابات شورای شهر افراد متعددی به روش های گوناگون نامزدی احتمالی خود را اعلام می دارند.

برخی باحضور در فضاهای مجازی برخی دیگر با حضور در مراسمات ومجالس گوناگون از هم اکنون خود رابرای تبلیغات شوراها وجمع آوری آرا مهیا می کنند، در این روزهای سرد زمستانی سپیدان شاید تنها موردی که سخن گفتن از آن بدسلیقگی به نظر آید، انتخابات آینده شورای شهر است. 

این روزها حرف و حدیث‌های فراوانی در خصوص آغاز تبلیغات زود هنگام انتخاباتی توسط نامزدهای احتمالی انتخابات شورای شهر در بین مردم و فضای مجازی مطرح گشته است، یکی از محسوس‌ترین تبلیغاتی که ماهها است آغاز شده و اغلب شهروندان آن را می‌بینند، ‌حضور ناگهانی و فعال کاندیداهای احتمالی حداقل در فضای مجازی و شبکه های موبایلی است.

در این میان صف آرایی ها برای ورود به انتخابات شورای شهر ، تعجب مردم را موجب شده است چرا که اسامی مطرح شده در فضای مجازی به عنوان کاندیدای احتمالی ، شرایط تشخیص و ترغیب نخبگان را برای انتخاب در قلب تپنده شهر که همان شورای شهر است دشوار کرده است.

حال باید دید از بین این افرادی که حضوری پر رنگ تر از بقیه دارند ایا درمنتخبین مردم شهر وروستا برای تصدی صندلی های شورای های اسلامی خواهند بود ؟

منبع: مارگون

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
م م
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
0
باسلام سپيدان اولين شهر نيست بيايد ببينيد صدرا چه خبر است