کد خبر: ۱۰۷۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
در شب شهادت حضرت زهرا؛

دستگیری 14 دختر و پسر در پارتی شبانه در سپیدان

معاون دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان سپیدان از دستگیری تعداد14 دختر و پسر جوان در پارتی شبانه مختلط در شب شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش شیرازه، هر ساله با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اقصی نقاط شهرستان سپیدان مانند هر نقطه از عالم که دلبسته به اهل بیت عصمت و طهارت هستند مراسم سوگواری برگزار می‌شود.

 اما متاسفانه عده ای از جوانان در شب شهادت حضرت زهرا(س) در یکی از ویلاهای هماشهر از توابع این شهرستان در یک پارتی شبانه و در حالت غیر عادی دستگیر شدند.

سروان پاسدار حمزه صدیق معاون دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: شب گذشته   در شب شهادت حضرت زهرا (س) مجموعه ستاد امربه معروف شهرستان وماموران پلیس امنیت اخلاقی شهرستان در جریان برگزاری یک پارتی شبانه در شهرستان سپیدان در منطقه هماشهر قرار گرفتند؛ در ادامه با دستور قضایی وارد عمل شده و تعدادی دختر و پسر جوان را در این مهمانی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: به دنبال وصول گزارشی مبنی بر اختلاط تعداد دختر و پسر جوان در ویلایی در منطقه هماشهر اطراف شهر اردکان بلافاصله با صدور دستور از سوی مراجع قضایی، تمامی شرکت کنندگان در پارتی مذکور، جلب شدندو در یک عملیات غافلگیرانه توسط نیروهای انتظامی شهرستان سپیدان  و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تمامی شرکت کنندگان در پارتی شبانه دستگیر شدند.

 بر اساس این گزارش مأموران با وارد شدن به محل که ویلایی در یکی از باغات روستای هماشهر از توابع شهرستان سپیدان ، 6پسر و 8 دختر را که بیشتر آن ها حال طبیعی نداشتند واز مشروبات الکی استفاده کرده بودند دستگیر کردند.

معاون دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان سپیدان  با اشاره به اینکه شهرستان سپیدان جایی برای اجرای ناهنجاری و مفاسد اجتماعی و اخلاقی نیست تاکید کرد: مجموعه ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان  با قاطعیت با تمامی هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قانونی می کند.

صدیق از تلاشهای مجموعه نیروی انتظامی شهرستان در همراهی وهمکاری با مجموعه ستاد احیا امربه معروف ونهی از منکر در برقراری نظم وامنیت جامعه تشکر و قدردانی نمود .

وی در پایان هشدار داد: والدین باید نظارت بیشتری را بر روی فرزندان خود به خصوص جوانان داشته باشند و در صورتی که آنها قصد رفتن به میهمانی را دارند، فرزندان را تا محل برگزاری میهمانی همراهی کنند.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
1
به کجا رسیدیم؟