کد خبر: ۱۰۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز خبرداد؛

کلاهبردای از شهروند نی ریز در خرید اینترنتی

جاشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز از شناسایی و پیگیری کلاهبرداری از شهروند نی ریز در انجام خرید اینترنتی خبر داد.

به گزارش شیرازه، شهروند نی ریز که انجام عملیات اینترنتی خود مبلغی را به حساب فروشنده واریز کرده بود، و پس از انکار وی در دادسرای نی ریز حاضر و شکایت خود را ثبت کرد.


سید سجاد ساجدی جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: در هفته قبل فردی با مراجعه به سایت «دیوار» از یک فروشگاه در تهران اقدام به خرید مقداری وسایل منزل می نماید.


ساجدی ادامه داد: شهروند نی ریزی مبلغ یک میلیون تومان به حساب فروشنده واریز می کند.

وی افزود: اما فروشنده اعلام می کند مبلغی دریافت نکرده و از فرستادن اجناس خریداری شده  طفره رفته و از انجام تعهد شانه خالی می کند.

جانشین دادستان ین ریز در خصوص شکایت شهروند نی ریز اظهار داشت: این فرد مالبخاته با طرح شکایت از سوی مالباخته در دادسرای نی ریز، پرونده در اختیار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.


قاضی ساجدی افزود: سرانجام پس از سه روز مجرم با پیگیری دستگاه قضایی  و تلاش پلیس فتا  شهرستان به طور کامل شناسایی گردید و تلاش برای دستگیری و یا احضار متهم با نیابت قضایی در جریان است.

ساجدی جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز در پایان درباره خریدهای اینترنتی  گفت: مردم بکوشند قبل از واریز وجه به حساب فروشنده از صحت موضوع اطمینان حاصل کنند و بخشی از پول را پس از دریافت کالا، بپردازند. و معاملات با مبلغ بالا را از طریق حضوری انجام دهند. و در هنگام پرداخت وجه به وجود نماد یک قفل با عبارت //:https در کنار آدرس اینترنتی صفحه پرداخت بانک دقت نمایند.


لازم به ذکر است که سایت دیوار و سایر سایت هایی که کالا در معرض فروش می گذارند، مسئولیتی در خصوص صحت و سقم آگهی ها ندارند.

منبع: نبض نی ریز

26/

نظرات بینندگان