کد خبر: ۱۰۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
خطیب نماز جمعه زرقان:

در چهارشنبه سوری،خانواده ها مراقبت بیشتری به خرج دهند

امام جمعه زرقان گفت:از دیگر اثرات مخرب بازیهای بی منطق چهارشنبه سوری را آسیب رساندن به درختان و سوزانده شدن درختان نام برد و از خانواده ها خواست که مراقبت بیشتری به خرج دهند.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به 22 اسفند ماه روز شهید گفت:شهدا و خانواده های معظم آنان معلمان همیشگی ایران ما هستند.

امام جمعه زرقان تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه همگانی دانست و خانواده شهید را آیینه ای توصیف کرد که در آن می توان اخلاص ، ایثار ، شجاعت و فداکاری شهدا را دید.

حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی با تسلیت سالروز وفات ام البنین (س) گفت: حضرت ام البنین دارای مقام بلندی در پیشگاه خداوند است و معروف است که بزرگان در گرفتاریها و مشکلات به این بانوی بزرگوار متوسل می شوند و ام البنین (س) در همه حال فرزندان حضرت زهرا را در اولویت قرار می داد و در واقعه ی کربلا نیز تمام فرزندان خود را فدای امام حسین (ع) کرد.

خطیب نماز جمعه زرقان با تقبیح برخی رفتارهای غلط در چهارشنبه آخر سال گفت : متاسفانه وقایع چهارشنبه سوری می تواند صدمات غیر قابل جبرانی بر بدن وارد کند که تا پایان عمر قابل درمان نخواهند بود.

وی همچنین از دیگر اثرات مخرب بازیهای بی منطق چهارشنبه سوری را آسیب رساندن به درختان و سوزانده شدن درختان نام برد و از خانواده ها خواست که مراقبت بیشتری به خرج دهند.

امام جمعه زرقان در پایان  با اشاره به جشن نیکوکاری که با هدف کمک به نیازمندان در آستانه سال نو برگزار می شود افزود: همگان مسؤولیم تا در حد توان خود در این جشن مشارکت نموده تا لبخندی بر لبان فرزندان خانواده های نیازمند و یتیم بنشانیم.

منبع: زرقونیا

15/

نظرات بینندگان