کد خبر: ۱۰۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
شهردار اردکان خبرداد؛

شهر اردکان مهیای پذیرای مسافران نوروزی است

شهردار اردکان گفت: کمبود منابع مالی نباید مانع از خدمات رسانی شایسته به مسافران نوروزی شود.

به گزارش شیرازه، رهنما شهردار اردکان در جلسه ستاد استقبال از نوروز اظهار داشت: شهرداریها براساس وظایف و رسالت کاری خود در اسفند ماه باید اقدامات لازم در خصوص آماده سازی سطح شهر در استقبال از نوروز را  انجام دهند.

رهنما بیان کرد: تمامی مدیران و کارکنان شهرداری باید با آمادگی کامل مجموعه اقدامات در جهت رفاه حال مسافران نوروزی را صورت دهند.

 وی با بیان اینکه کمبود منابع مالی نباید مانع از خدمات رسانی شایسته به مسافران نوروزی شود گفت: با تمام توان و متفاوت تر از سالهای قبل از مهمانان نوروزی استقبال خواهیم کرد.

 وی گل کاری معابر و پارکها، رنگ آمیزی جداول و دیوارهای معابر اصلی، لکه گیری جاده اصلی، تعمیر وتجهیز روشنایی ، و خط کشی خیابانها در ایام عید نوروز را از جمله مهم ترین برنامه های شهرداری در راستای استقبال از بهار برشمرد.

 شهرداراردکان ابراز امیدواری نمود با تلاش دو چندان بتوانیم میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی باشیم.

 در این نشست شهرداراردکان با اشاره به مهمان پذیر بودن  اردکان در ایام نوروز تصریح کرد: سالانه صدها هزار نفر از هموطنان ما از اقصی نقاط کشور برای گذراندن تعطیلات آغاز سال نو به شهرستان سپیدان سفر می‌کنند و شهرداری اردکان با مهیا کردن همه وسایل و امکاناتی که در توان دارد مقدم این هموطنان را گرامی می‌دارد و ایام نوروز 96 را فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر هموطنان با فرهنگ، معماری و طبیعت ارزشمند این نقطه از شهرستان سپیدان می‌داند.

وی اظهار کرد: در حوزه تنظیف شهری و رسیدگی به وضعیت فضای سبز و درختکاری در سطح شهر و همچنین آماده سازی امکانات شهرداری که می تواند در راستای اجرای این برنامه ها کارساز باشد، برنامه ریزی شده است.

 شهردار اردکان تاکید کرد: در طول ایام نوروز نیز نقشه های معرفی شهرستان در اختیار چادرهای راهنمای مسافر که در ورودی های شهر برپا خواهند شد، گذاشته خواهد شد تا در اختیار مسافران قرار بگیرد.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه های ابداعی مانند برگزاری جشنواره های مختلف برای ایام تعطیلات نوروزی پیش بینی شده است نیز تصریح کرد: متاسفانه بدلیل کمبود منابع مالی و سخت افزاری نمی توانیم برنامه خاصی پیش بینی کنیم اما اگر اداراتی که متولی امور فرهنگی هستند برنامه خاصی در نظر بگیرند شهرداری هم همکاری خواهد کرد

منبع: مارگون

8/

برچسب ها: اردکاتن ، نوروز ، فضای سبز
نظرات بینندگان