کد خبر: ۱۰۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

سال خروس خوش یمن برای خانواده های نی ریزی/تولد 5 نوزاد در کمتر از 23 ساعت در نی ریز

مدیر زایشگاه بیمارستان شهدای نی ریز گفت: بعداز آغاز سال 1396 خورشیدی و در کمتر از 23 ساعت 5 نوزاد پسر در زایشگاه بیمارستان شهدای نی ریز متولد شدند.

به گزارش شیرازه، 5 نوزاد پسر در سال 96 در کمتر 23 ساعت در زایشگاه بیمارستان شهدای نی ریز متولد شدند.


 رقیه صالحی مدیر زایشگاه بیمارستان شهدای نی ریز ضمن اعلام این خبر گفت: اولین نوزاد سال 1396 شمسی یک نوزاد پسر بود و در ساعت 19:45 بعد از ظهر  روز 30 اسفند و 5 ساعت و 46 دقیقه  بعد از سال تحویل، از یک مادر 26 ساله در زایشگاه بیمارستان شهدا متولد شد.

مدیر زایشگاه بیمارستان شهدای نی ریز  ادامه داد: بدنبال آن در ساعت 20:30 توسط اورژانس 115 ریزآب مادر باردار30 ساله ای که به اورژانس 115 مراجعه کرده بود.


 رقیه صالحی افزود: به سرعت با مامای درمانگاه و در اوضاع بسیار بد جوی و در حالیکه بارندگی شدیدی در جریان بود؛ این مادر به سمت بیمارستان شهدای نی ریز منتقل می شود.

 این دو نوزاد پسر قبل از قطرویه  و در آمبولانس، توسط این ماما و به صورت طبیعی به دنیا می آیند پزشکان به این مادر که دارای دو فرزند دیگر می باشد توصیه کرده بودند که برای وضع حمل حتما باید سزارین شود.

 صالحی بیان کرد: سرانجام این دو نوزاد و مادرشان در کمال صحت و سلامت تحویل زایشگاه بیمارستان شهدا شدند.

وی خاطر نشان شد: تا ساعت 13 روزسه شنبه اول فروردین ماه، سه نوزاد پسر دیگر از دو مادر 26و 30 ساله متولد شدند.

گفتنی اسن: از این 5 نوزاد فقط یکی از آنان به طریقه سزارین به دنیا آمده و بقیه به صورت طبیعی متولد شدند.

شایان ذکر است: که براساس نامگذاری سالها بر اساس طالع بینی چینی، سال 1396 خورشیدی سال خروس است و دهمین سال چینی نامیده می شود.

منبع:  نبض نی ریز

26/

برچسب ها: تولد ، نوزاد ، نی ریز
نظرات بینندگان