کد خبر: ۱۰۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
مدیرکل امور مالیاتی فارس در گفتگو با شیرازه:

امیدوارم بودجه نفتی دولت صفر شود/اجرای دقیق قانون مالیات از اولویت‌های اصلی امور مالیاتی در سال جدید است

مدیرکل امور مالیاتی استان فارس وصول مالیات از فعالینی که مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده هستند را از اولویت‌های اداره کل امور مالیاتی برشمرد و افزود: اجرای دقیق قانون مالیات از اولویت‌های اصلی ما در سال جدید است.
به گزارش شیرازه، در روزهای پایانی سال 95 به سراغ مسئولان استان فارس رفتیم تا بهترین و تلخ ترین خبر سال را از زبان آن ها بشنویم. 

محسن کاویانی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، حادثه پلاسکو را تلخ‌ترین خبر سال 95 دانست و درخصوص پیش‌بینی بهترین خبر سال جدید گفت: امیدوارم و خوشحال خواهم شد که رقم نفت در بودجه عمومی صفر شود یعنی مالیات بتواند به عنوان تنها تأمین‌کننده درآمد عمومی دولت باشد.

وی به پایان رسیدن اقدامات درخصوص زیرساخت‌های طرح جامع مالیاتی را مهمترین اقدام سال گذشته دانست و افزود: تکمیل حلقه‌های قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز اقدام مهمی بود که در این راستا مرحله هفتم مودیان مالیاتی نیز فراخوان شدند و اعتقاد داریم همه باید انضباط مالی داشته باشند.

مدیرکل امور مالیاتی استان فارس وصول مالیات از فعالینی که مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده هستند را از اولویت‌های اداره کل امور مالیاتی برشمرد و افزود: اجرای دقیق قانون مالیات از اولویت‌های اصلی ما در سال جدید است، همچنین آموزش مودیان و اجرای دقیق طرح جامع مالیاتی را در دستور کار داریم که امیدواریم در سال آینده با استفاده از تجهیزات و مخزنی که در طرح جامع مالیاتی داریم، مالیات اصناف را اخذ کنیم.


نظرات بینندگان