کد خبر: ۱۰۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶

پسر آهن ربایی در پاسارگاد+تصویر

پارسا زارعی، متولد سال 1388،از وقتی بدنش با انرژی مغناطیسی قدرت جذب اشیایی چون قاشق، چنگال، ملاقه و وسایل آهنی را پیدا کرد نام خود را پسر آهن ربایی گذاشت.

به گزارش شیرازه، پارسا زارعی، متولد سال 1388،از وقتی بدنش با انرژی مغناطیسی قدرت جذب اشیایی چون قاشق، چنگال، ملاقه و وسایل آهنی را پیدا کرد نام خود را پسر آهن ربایی گذاشت.

پارسا زارعی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: یک روز کلیپی رودیدم که پسری چند قاشق را به خودش جذب کرده بود  و دیدم که اجسام فلزی به تنش می چسبید، آن روز بسیار متعجب شدم و پس از آن روزی در اشپزخانه قاشقی به تنم نزدیک کردم و در کمال تعجب قاشق به تنم چسبید. من خواب نبودم، حتی خانواده ام کنارم بودند که بعد از آن پدرم قاشق های بیشتر و حتی وسایل آهن دیگری را امتحان کرد که در نتیجه همه متوجه شدند بدن من قدرت آهنربایی دارد.

علی اکبر زارعی پدر این کودک جذاب پاسارگادی می گوید: ابتدا باورش سخت بود اما پس از چندین بار امتحان کردن پی به قدرت جذب بدن فرزندم بردیم و هم اکنون اجسام پلاستیکی و سرامیکی علاوه بر اجسام فلزی به بدن پارسا جذب می شود.

دکتر غلامرضا نجفی متخصص طب اورژانس در این باره می گوید: این موضوع از نظر پزشکی غیر عادی و غیر طبیعی است اما برای سلامت کودک اصلا ضرری ندارد و ربطی هم به آهن خون ندارد که البته چرایی این موضوع در حال تحقیق از سوی دانشمندان است.



منبع: طنین پاسارگاد

نظرات بینندگان