کد خبر: ۱۰۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶

تخریب محیط زیست و خاموشی اداره حفاظت محیط زیست

چندی است که طبیعت روبروی شهرک صنعتی بوانات بدلیل پخش شدن زباله ها و انباشته های کارخانه های سنگبری رو به نابودی است.

به گزارش  شیرازه، استفاده از طبیعت بعنوان یکی از سرمایه های ملی برای همگان ممکن است و از این مهمتر نگهدای و استفاده درست و عدم تخریب طبیعت بر همگان لازم است که این امانت را به نسل های اینده تحویل دهیم.

اما گاهی خودخواهی افراد و انسانها به طبیعت آسیب می زند و گاهی نیز قوانین یا کافی و لازم نیست یا اینکه ما مردم برای اجرای به قوانین خود را مقید نمیدانیم و گاها دستگاه های اجرایی نیز برای این مهم تدابیری نمی اندیشند.

چندی است که طبیعت روبروی شهرک صنعتی بوانات بدلیل تخلیه انباشته های کارخانه های سنگبری و پخش شدن زباله های محل دپوی زباله شهر روبه نابودی است و متاسفانه اداره حفاظت محیط زیست بوانات نیز توجه چندانی به این مهم نداشته است.

هر چند با تذکر سایت حرف رسا در سال گذشته شهرداری اقدام به جابجایی محل دپوی زباله های شهر نموده اما زباله هایی که برای قبل از این در آن محل دپو شده بود توسط باد در یک پهنه وسیع طبیعت پخش شده و کسی فکری برای این موضوع نکرده است.

از طرفی نیز این محل شده محل تخلیه انباشته های کارخانه های سنگبری بوانات شده و این انباشته ها نیز طبیعت زیر خود را نابود کرده و هیچ گیاهی نیز نمی روید و طبیعت این محل را نابود خواهد کرد.

حال چرا برای این نباشته ها و زباله های پخش شده در این محل کسی فکری نکرده است.؟؟

این گزارش را تنی چند از کاربران و مردم برای سایت حرف رسا ارسال کرده اند.

باشد که مسولان امر فکری اساسی برای این مهم کنند.


ارسال تصایر توسط: شهروند خبرنگار حرف رسا علیرضا کاظمی

منبع: حرف رسا

نظرات بینندگان