کد خبر: ۱۰۹۲۴۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سیاست ورزی به سبک پارسایی؛

دیروز در ستاد محسن رضایی امروز حامی روحانی و اصلاح طلب دو آتیشه!

بهرام پارسایی، مردی که این روزها تلاش دارد تا خود را یک اصلاح طلب ریشه دار معرفی کند. اولین حضور رسمی و سیاسی وی مسئولیت در ستاد انتخاباتی فردی است که در دایره اصولگرایی تعریف می شود.
شیرازه؛ دنیای سیاست دنیای عجیبی است. عامه مردم معتقدند که سیاست پدر و مادر ندارد، شاید به این دلیل که برخی سیاسیون برای رسیدن به قدرت وعده‌هایی می‌دهند که بعد از رسیدن به مقصد و مقام به دلیل ناکارآمدی و یا پوچ بودن وعده‌ها از تئوری، توان اجرایی آن را ندارند. پدیده‌ای دیگری که در این سپهر پر رمز و راز بعضاً رخ می‌دهد تغییر مواضع حزبی برخی از چهره های سیاسی است. رهیافتی که طی چند سال گذشته در ایران بیشتر به یک کمدی تا استراتژی تبدیل شده است و فارس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از هم نشینی با محسن رضایی تا سینه سپر کردن برای روحانیبهرام پارسایی، مردی که این روزها تلاش دارد تا خود را یک اصلاح طلب ریشه دار معرفی کند. اولین حضور رسمی و سیاسی وی مسئولیت در ستاد انتخاباتی فردی است که در دایره اصولگرایی تعریف می شود.
او در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در سال 92، مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان فارس و کاندیدای شورای چهارم شهر شیراز بود.
پارسایی در مورد محسن رضایی در یک نشست خبری گفته بود: «محسن رضایی همانطور که در سخت ترین بحران کشور یعنی جنگ توانست مدیریت خوبی از خود به نمایش بگذارد، مطمئنا کشور را از وضعیت بحران اقتصادی و اجتماعی که امروز گریبانگیر جامعه شده، نجات خواهد داد»
دیروز در ستاد محسن رضایی امروز حامی روحانی و اصلاح طلب دو آتیشه! 
این دندانپزشک در مورد برنامه های اقتصادی محسن رضایی نیز اعتقاد داشت که:«تاثیرات طرح فدرالیسم اقتصادی دکتر رضایی به عنوان یک طرح عظیم اقتصادی است که در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته اجرا شده است»
رضایی، کاندیدای مورد حمایت پارسایی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نتوانست حداکثر آراء مردم را کسب کند و حسن روحانی رئیس جمهور شد.
بهرام پارسایی اما در رقابت های شهری موفق بود و توانست به عنوان آخرین منتخب وارد پارلمان شهری شود.
اما او در نیمه راه از شورای شهر استعفا داد و توانست با ورود به لیست امید به مجلس دهم شورای اسلامی راه پیدا کند.

پارسایی که تا چهار سال قبل در جلسات اصولگرایان سخن می گفت به علت عدم حضور برخی از چهره های مطرح اصلاح طلبان به مجلس دهم توانست سخنگوی فراکسیون امید شود.

پارسایی روز شنبه در افتتاح ستاد حسن روحانی گفته است:«رقابت در انتخابات یک رقابت جدی است و حمایت ما، حمایت از یک شخص نیست که حمایت از یک جریان ریشه دار مملکت است.برخی تمام سعی شان در به حاشیه راندن جریان اصیل اصلاح‌طلب است اما بدانند که این جریان قابل حذف نیست؛ چرا که این جریان گفتمانی مبتنی بر عقلانیت  است»

از هم نشینی با محسن رضایی تا سینه سپر کردن برای روحانی
او حالا تلاش دارد تا خود را یکی از چهره های دو آتیشه و ریشه دار اصلاحات و از حامیان پر پا قرص روحانی معرفی کند. 

حامی دیروز محسن رضایی که بر مسائل اقتصادی تاکید داشت امروز سنگ حسن روحانی را به سینه می زند و دغدغه اش پیگیری جزئی مسائل سیاسی یک جریان خاص است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
1
اصلاح طلبان با عملكرد اپوزيسيوني سران خود در فتنه 88 عملا باعث به حاشيه رفتن اين جريان شدند حالا با مظلوم نمايي سعي در جبران مافات دارند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
1
به نظر می رسد حمایت وی در آن مقطع به علت لر بودن آقای رضایی بوده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
1
برای شیراز چه کاری کردی که برای روحانی بلند شی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
سو استفاده از احساسات و عواطف مردم بهتر از این نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
معلومه دیگه وقتی پای قدرت و منافع شخصی بیاد وسط همین اتفاقاتم میفته باید ببینیم توی دوره های بعدی هم باز خودشو به هر دری می کوبه تا توی اصلاحات معروف بشه یا نه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
متاسفم که مردم شیراز ...کمتر پای صندوق می آیند و میدان را به غیر شیرازی ها وغیر متخصص ها می دهند