کد خبر: ۱۱۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶

پخش مستند شهدای مدافع حرم فارس از شبکه ی دوم سیما در ماه مبارک رمضان

مجموعه ی تلوزیونی از آسمان با حضور در شهرستان فراشبند و سپیدان خاطرات همرزمان، خانواده و همسنگران شهیدان محسن ماندنی و هدایت الله غلامی را ثبت وضبط نمودند.

به گزارش شیرازه، مجموعه ی تلوزیونی از آسمان(شبکه دوم سیما) جهت ترویج فرهنگ شهادت ودر راستای شناساندن عزت وعظمت شهدای عزیز با حضور در منطقه ی فراشبندو فیروزاباد وسپیدان خاطرات همرزمان وهمسنگران و خانواده ی دو تن از شهدای مدافع حرم را ضبط نمودند.

از آسمان فراشبند

سرهنگ دوم پاسدار مسعود نگهداری مسئول دفتر فرماندهی لشکر 19 فجر و مسئول هماهنگی این برنامه بیان داشت: به دعوت لشکر 19 فجر و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات فرمانده ی بی ادعای مدافع حرم شهید محسن ماندنی و همچنین سردار شجاع و فرمانده ی بی ریای دوران دفاع مقدس شهید مدافع حرم هدایت الله غلامی، مجموعه  تلوزیونی از آسمان(شبکه دوم سیما) با حضور در شهرستان های سپیدان وفراشبند از زادگاه، همسنگران، خانواده شهداء و خاطرات شهیدان والا مقام مستند سازی نمودند.

http://nakhlebidar.ir/

سرهنگ نکهداری افزود: ان شاء الله پس از انجام تدوین این برنامه در ماه مبارک رمضان شاهد پخش این مستند از شبکه ی دوم سیما خواهیم بود.

قابل ذکر است شهیدان ماندنی و غلامی پس از خلق حماسه های ماندگار در جبهه ی مقاومت سوریه و در دفاع از حریم عقیله ی بنی هاشم حضرت زینب(س) شربت شهادت نوشیدند.


http://nakhlebidar.ir/

http://nakhlebidar.ir/

http://nakhlebidar.ir/

http://nakhlebidar.ir/


منبع:  نخل بیدار

نظرات بینندگان