کد خبر: ۱۱۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

وضعیت نامشخص باشگاه فجرشهید سپاسی در لیگ آزادگان

در حالی که یک ماه از پایان فصل قبل لیگ آزادگان می گذرد، تمامی تیم های لیگ یکی بدنبال معرفی کادر فنی و شروع تمرینات پیش فصل هستند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در حالی که یک ماه از پایان فصل قبل لیگ آزادگان می گذرد، تمامی تیم های لیگ یکی بدنبال معرفی کادر فنی و شروع تمرینات پیش فصل هستند، اما با این حال برای فصل پیش رو به نظر می رسد سناریو فصل پیش در حال تکرار باشد. با اتمام مسابقات لیگ یک تعداد زیادی از بازیکنان سرباز موثر فصل گذشته فجرسپاسی همچون غلامرضا پور و رضا مرادی و تعدادی دیگر از این تیم رفتنی شدند و با توجه به عدم تعیین سرمربی و آغاز نشدن تمرینات،این باشگاه پر هوادار شیرازی بار دیگر در حالت کما قرار گرفته است.
فجرسپاسی فصل گذشته در واپسین روزهای باقی مانده به آغاز مسابقات لیگ دسته اول برای شرکت در ماراتون لیگ یک استارت زد و البته همان طور که انتظار می رفت موفق نشد تا عملکرد مناسبی از خود بر جای بگذارد و در نهایت به لطف پیروزی در هفته پایانی مسابقات به صورت معجزه آسایی در لیگ یک ماندنی شدند.
رسول فلاح سرپرست جدید باشگاه فجرسپاسی نیز اعلام کرده که حکم وی تا پایان فصل قبل بوده و برای ادامه همکاری فلاح با باشگاه فجرشهید سپاسی، هیات مدیره باشگاه فجرسپاسی تصمیم گیرنده خواهد بود. بنابراین ابتدا باید وضعیت مدیریتی باشگاه مشخص شود و سپس به معرفی اعضای کادر فنی و شروع تمرینات نیم فصل اقدام گردد.

نظرات بینندگان