کد خبر: ۱۱۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

عملیات ساخت بیمارستان 310 تخت خوابی جهرم تا پایان امسال به اتمام می رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال 96 پروژه بیمارستان 310 تخت خوابی جهرم تحویل داده می شود و این بیمارستان به یک قطب بی بدیل در حوزه آموزشی و درمانی در منطقه تبدیل خواهد شد.

به گزارش شیرازه، عصر روز گذشته با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ، رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دیگر مسؤولین شهرستانی از روند ساخت و ساز پروژه ی بزرگ بیمارستان 310 تخت خوابی جهرم بازدید کردند.

محمد رضا رضایی رئیس کمسیون عمران و نماینده مردم جهرم در  مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما از پیشرفت 60 درصدی ساخت این بیمارستان خبر داد و گفت: سال 97 بیمارستان بزرگ جهرم افتتاح و در اختیار مردم قرار می گیرد.

رضایی افزود: با افتتاح این بیمارستان زمینه برای جذب توریست های درمانی بوجود می آید و این امر در اقتصاد شهرستان تاثیر بسزایی دارد.

وی خاطر نشان کرد: با افزوده شدن این بیمارستان و مرکز ناباروری بیش از 700 تخت بیمارستانی در شهرستان جهرم خواهیم داشت.

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز با اشاره یه اولویت های دولت دوازدهم در بحث پرداختن به سلامت ، ارتقای زیر ساخت های سلامت و رسیدگی به درمان مردم گفت: در سال گذشته تا به حال بیش از 31 بیمارستان با بیش از 3 هزار تخت تکمیل و افتتاح شده است و هم اکنون در اختیار مردم قرارگرفته است.

وی افزود: بر اساس اولویت بندی ها ، بیمارستان جهرم در اولویت سال 96 قرار دارد و تلاش می کنیم این بیمارستان که دارای بخش فوق تخصصی قلب و آی وی اف نیز است تا پایان امسال به اتمام برسد .

علیزاده با اشاره به این که این بیمارستان بر اساس بیمارستان های ایمن تطبیق داده شده است عنوان کرد: اورژانس بیمارستان بزرگ جهرم به بیش از 31 تخت افزایش یافته است و هشت بخش اِل دی آر برای آن پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد تخت های بخش مراقبت های ویژه، سی سی یو و آی سی یو را نیز افزایش داده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تا پایان سال 96 پروژه  بیمارستان 310 تخت خوابی جهرم تحویل داده می شود و این بیمارستان به یک قطب بی بدیل در حوزه آموزشی و درمانی در منطقه تبدیل خواهد شد.

گفتنی است با تصویب هیات رئیسه دانشگاه و خیرین محترم، بیمارستان فوق تخصصی  ۳۱۰ تختخوابی جهرم  به نام سیدالشهداء (ع) مزین شد.

منبع: پسین جهرم

برچسب ها: جهرم ، بیمارستان ، فارس
نظرات بینندگان