کد خبر: ۱۱۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
در جلسه برنامه ریزی و بودجه شهرستان نی ریز مطرح شد؛

تامین آب شرب پایدار شهر نی ریز و بخش قطرویه از نیمه دوم سال جاری

جلسه برنامه ریزی و بودجه شهرستان نی ریز با حضور نماینده مردم نی ریز و استهبان، فرماندار و کارشناس معین تخصیص بودجه در استانداری فارس در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

به گزارش شیرازه، جلسه کمیته برنامه ریزی و بودجه شهرستان نی ریز با حضور اشرافی کارشناس تخصیص بودجه استانداری استان فارس در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.


محمد رضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز در جلسه برنامه ریزی و بودجه شهرستان نی ریز گفت: این کمیته تاثیر بسزایی در پیشرفت و توسعه شهرستان دارد.


امیری ادامه داد: اگر ما یک نظام برنامه ریزی علمی نداشته باشیم از قافله پیشرفت و توسعه عقب خواهیم ماند .

وی با توجه به هزینه هایی در خصوص راه اندازی خط انتقال آب در بخش قطرویه نسبت به تامین آب شرب منطقه بنه کلاغی تصریح کرد: جهت انجام این پروژه مبلغی بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه شده است.


فرماندار نی ریز با اشاره به آب شرب به عنوان یکی از دغدغه های اساسی شهرستان نی ریز بیان کرد: مطالعات اولیه در حال انجام است، و در آبنده ایی نزدیک در فاز نخست آب شرب شهر نی ریز و بخش قطرویه به صورت پایدار و در مرحله دوم آب صنعت و کشاورزی تامین خواهد شد.

وی با اشاره به ذخیر 40 میلیون متر مکعبی آب سد چشمه  عاشق اظهار داشت: از این میزان 7.8 میلیون متر مکعب به تامین آب شرب منطقه اختصاص خواهد یافت.


امیری با اشاره به افزایش 190 درصدی سهم شهرستان از اعتتبارات نفت و گاز عنوان داشت: به شهرستان نی ریز به میزان 9 میلیارد تومان از اعتبارات نفت و گاز در سال جاری تخصیص داده شده است.


فرماندار نی ریز با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده و عدم جذب آن توسط عده ای از ادارات در سال 95 خاطر نشان شد: شهر چنین مدیری را نمی خواهد، همه باید در جذب بودجه تخصیص داده شده تلاش کنند.



اصغر مسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبات در ادامه جلسه گفت: : ما مسئولانی را می خواهیم که از حق شهرستان و مردم محروم نگذرند، ما از مسوولی که به جد از حق و حقوق مردم دفاع می کند حمایت می کنیم .

 
وی ادامه داد: سعی بر این است با ایجاد فضای اخوت و صمیمی کارها به پیش رود و از فضای تنش دوری شود .

 

 اشرافی کارشناس معین تخصیص اعتبار در ادامه جلسه بیان کرد: اولویت اعتبارات و بودجه ها را در پرداخت بدهی به پیمانکاران برنامه ریزی کنید.


 وی در ادامه در خصوص نحوه دریافت اعتبارات تخصیص داده شده نکاتی را ارائه کرد.


گفتنی است: در ادامه روسا و نماینده ادارات در خصوص پروژه های نیمه تمام و همچنین در خصوص حوادث غیر مترقبه توضیحاتی را ارائه کردند.





منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، اب شرب ، جلسه
نظرات بینندگان