کد خبر: ۱۱۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۶

دشمن اصلی مسلمانان اسرائیل است / مردم فلسطین هیچوقت تنها نیستند

امروز راهپیمایی بزرگ روز قدس در شیراز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و از خیابان‌های اطراف حرم شاهچراغ طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل»و«مرگ بر آمریکا» به گوش می رسید و زن و مرد و پیر و جوان در حمایت از فلسطین به خیابان ها آمده بودند.

به گزارش  شیرازه، صبح امروز مردم روزه دار و همیشه در صحنه شیراز در اولین دقایق آغاز رسمی راهپیمایی روز قدس به‌صورت خودجوش همراه و همگام با مسلمانان سراسر دنیا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیزاری و نفرت خود را از رژیم منحوس و جعلی اشغالگر قدس نشان دادند و اعلام کردند که ملت ایران هموراه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و تا آزادی قدس شریف از پای نخواهند نشست.

حسین حیدری جوان ۱۸ ساله شیرازی که به گفته خود پیش دانشگاهی است حاضر در راهپیمایی به خبرنگار ما گفت: روز قدس روز تحقق آرمان‌ها امام راحل است و پیام امام و شهدا مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی جهان اسلام را بیدار خواهد کرد محقق شده است.

آزیتا خلیلی دانشجوی سال دوم معماری است که با دوستان خود در این راهپیمایی شرکت کرده است و علت حضور خود را در این تجمع بزرگ روز قدس این‌گونه توصیف کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز همه مسلمانان جهان است و روزی است که باید پرچم جمهورى اسلامى در سراسر کشورها برافراشته شود.

محسن باقری  کارمند دولتی است که روز قدس را روز بیداری برای امت اسلامی دانست و افزود: مردم شیراز با تقدیم چهره های فاخر در بطن انقلاب بوده و هر زمان که لازم شده درصحنه‌ها حضورداشته‌اند.

IMG14070741

محمدیان کشاورز ۶۰ ساله اهل روستای کفترک هم ابراز داشت: ما به همراه هم روستائیان خود در قالب کاروان برای شرکت در راهپیمایی به شهر آمدیم تا به مردم فلسطین بگوییم آن‌ها هیچ‌وقت تنها نیستند.

اصغر حیدری که از اتباع مهاجرین افغانی است به خبرنگار ما گفت: دشمن اصلی مسلمانان اسرائیل است و با شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت قاطعانه خود را از مردم فلسطین به دنیا اعلام خواهیم کرد.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری موج ما

برچسب ها: قدس ، فارس ، روزه
نظرات بینندگان