کد خبر: ۱۱۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۶

دونده بواناتی روی سکوی سوم فارس

سید محمد رضا هاشمی گفت: من بعنوان نماینده شهرستان در رقابهای انتخابی کشوری شرکت کردم اما حتی شهرستان نامه معرفی هم به من نداد.

به گزارش شیرازه، مسابقات انتخابی کشوری دو سرعت پیشکسوتان فارس در دو ماده 1500 متر و 5000 متر با حضور ورزشکاران سراسر استان فارس در ورزشگاه حافظیه برگزار شد و سید محمدرضا هاشمی بعنوان نماینده بوانات به مقام سوم ایندوره از مسابقات رسید.

به همین منظور خبرنگار ما گفتگویی با دونده خوب بوانات انجام داده و درد دل های او را شنیده که در ذیل آمده است:

جناب هاشمی رسیدن به مقام سوم استان را به شما تبریک می گوییم و آرزوی موفقیت برای شما داریم بفرمایید که مسابقه چطور بود و رقبا چطور بودن.؟

_ بنام خدا، اول تشکر می کنم و این موفقیت رو به جامعه ورزشی شهرستان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که بتوانم نماینده خوبی برای شهرستان بوانات باشم.

_ سطح مسابقه خیلی خوب بود اما تمرین های بسیار زیادی را طی این سالها انجام دادم و در شرایط مسابقه خوب بودم هر چند رقبا هم عالی بودند اما به لطف خدا توانستم به مقام سوم مسابقات برسم.

اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز از شما حمایت می کند.؟

_ متاسفانه باید عرض کنم که هیچ حمایتی از طرف شهرستان نشدم و حتی با اینکه چندین بار مراجعه کردم که نامه معرفی به من بدهید حتی نامه هم به من ندادند و قبل از شروع مسابقه از ورود به مسابقه منع شدم که با معرفی جناب عابدی دونده خوب شهرستان و کشور توانستم در مسابقه شرکت کنم.

برای آینده هم برنامه هایی دارید.؟

_ خوب قطعا حال که به کمک خدای رحمان و دعای خیر خانواده و دوستان به مرحله کشوری راه یافته ام بیش از پیش تلاش خواهم کرد و از مسولان می خواهم که بنده و دیگر ورزشکاران را تنها نگذارند.

_ اگر خدا بخواهد قصد رکورد شکنی دویدن به عقب را دارم که ان شاء الله بزودی با دعوت از فدراسیون کشور و جهان برای شکستن رکورد به عقب دویدن برنامه خواهم داشت تا اگر خدا بخواهد در کتاب گینس نیز بتوان نام بوانات و کشور عزیزم را ثبت کنم و برای این مهم چندین ماه است که دارم بشدت تمرین می کنم.

و سخن پایانی...

_ از مسولان شهرستان انتظار حمایت بیشتر دارم و اینکه حمایت آنها مایه دلگرمی ما ورزشکاران خواهد بود و ممنون از حرف رسا که پای درد و دل من نشست.


منبع:  حرف رسا

برچسب ها: بوانات ، سکوی ، فارس
نظرات بینندگان