کد خبر: ۱۱۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۶

عجیب ترین نشانه‌های مادرزادی در جهان

بعضی‌ها در هنگام تولد با نشانه متولد می‌شوند، اما برخی از این نشانه‌ها خیلی عجیب هستند.
به گزارش شیرازه، شاید خیلی از ما «خال» و «ماه گرفتگی» داشتن یا «لب‌شکری» بودن را جز نشانه‌های مادرزادی بدانیم. اما موردهای استثنایی هم در این موارد وجود دارد و بعضی‌ها با نشانه‌هایی متولد می‌شوند که حتی ترسناک به نظر می‌رسند. در زیر تعدادی از این موردهای استثنا را می‌بینید.

نیمی انسان و نیمی گرگ

ژانگ هونگ‌مینگ چینی را وقتی از دور نگاه کنید، به نظرتان موجود تازه‌ای می‌آید که نیمی انسان و نیمی گرگ است. اما ژانگ در حالی متولد شده که نیمی از بدنش با مو پوشیده بوده  و خودش هم برای رهایی از آن‌ها به پزشک مراجعه کرده است.

عجیب ترین نشانه‌های مادرزادی در جهان

بینی دلقکی

کانی لیود در حالی به دنیا آمد که یک تومور روی بینی‌اش رشد کرده بود و او را شبیه به یک دلقک کوچک می‌کرد. در ابتدا پزشکان درباره عمل کردن آن تردید داشتند، اما در دو سالگی او را عمل کردند و بخش زیادی از این تومور را برداشتند.

عجیب ترین نشانه‌های مادرزادی در جهان

پسر لاک‌پشتی

دیدیر ۶ ساله کلمبیایی با یک ضایعه خیلی بزرگ روی کمر به دنیا آمد که او را شبیه به لاک‌پشت کرده بود! او به خاطر این ضایعه نتوانسته بود مدرسه برود، چون مردم محلی فکر می‌کردند او نفرین شده است. از طرفی مادرش هم نمی‌توانست هزینه عمل او را بپردازد. اما یک جراح پلاستیکی بریتانیایی وقتی از ماجرا باخبر شد با تیم خودش به بوگوتا سفر کرد و این پسربچه را عمل کرد تا بتواند زندگی عادی داشته باشد.

عجیب ترین نشانه‌های مادرزادی در جهان

شاخ‌های افسانه‌ای

وقتی جرج به دنیا آمد لکه بزرگی روی پوست سرش داشت، اما به مرور زمان مادرش متوجه شد دو طرف این لکه بزرگ تغییراتی روی جمجه پسرش ایجاد شده که شبیه به دو شاخ بود. او جرج را پیش دکتر بُرد و در نهایت آن ها توانستند این شاخ‌ها را از بین ببرند و پوست سر او را عوض کنند، حالا جرج روی سرش تنها زخم کوچکی مانند هری‌پاتر دارد!

عجیب ترین نشانه‌های مادرزادی در جهان

دردسرهای موی زیاد

آن‌کی هشت سال دارد و در زمان تولد سمت راست صورتش پر از مو بوده، اما هرچه سنش بالاتر رفته، مقدار این مو هم بیشتر شده است. حالا قرار است او را عمل کنند و این موهای زائد و منبع آن را از بین ببرند، اما برای این‌کار چهار عمل لازم است و این نوجوان هشت ساله منتظر روزی است که بتواند بدون این موها زندگی کند.

عجیب ترین نشانه‌های مادرزادی در جهان
منبع: مهر
نظرات بینندگان