کد خبر: ۱۱۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان مُهـر خبر داد:

تجمع بزرگ مدافعان حریم حجاب و خانواده در مُهـر برگزار می‌ شود

قاسمی گفت: در تاریخ 23 تیرماه تجمع مدافعان حریم حجاب و خانواده در مجتمع فرهنگی مسلم ابن عقیل شهر مُهر برگزار می‌ شود.

به گزارش شیرازه، صدیقه قاسمی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان مُهـر در گفت‌وگوی اختصاصی در خصوص حجاب و عفاف به خبرنگار ما گفت: در 21 تیرماه سال 1315 حکومت رضاخان مردم بی‌گناه را تیرباران کرد وعده‌ای زیادی را به شهادت رساند که به همین مناسبت بسیج جامعه زنان شهرستان مهر در تاریخ 23 تیرماه تجمع مدافعان حریم حجاب و خانواده را در مجتمع فرهنگی مسلم ابن عقیل این شهر برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در همین خصوص و در هفته گذشته در سطح شهرستان مسابقه کتاب‌خوانی برگزار شد و به سه نفر که مقام‌های برتر کسب کردند جوایز نفیسی در روز تجمع مدافعان حریم حجاب و خانواده به آنان اهدا خواهد شد.


این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: ما در کنار دیگر برنامه‌های حجاب و عفاف که خواهیم داشت در مورخه 21 و 23 تیرماه در مجتمع مسلم ابن عقیل و مصلای نماز جمعه دوخت چادر رایگان برای بانوان خواهیم داشت.


وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی برای طیف‌های خاص زنان و خانواده ازجمله برنامه‌های هفته نیز برگزارشده است.

صدیقه قاسمی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان مُهر بابیان اینکه عفاف و حجاب در جامعه دارای اهمیت فراوانی است به‌طوری‌که ریشه در اعتقادات داشته و در این راستا باید علاوه بر توجه ویژه در سرلوحه کارها قرار گیرد و حجاب و عفاف مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه فرهنگی دشمنان است.


وی افزود: هجمه‌های گسترده دشمنان و جنگ نرم آن‌ها برای رواج فرهنگ غرب، بی‌بندوباری، بی‌حجابی و از میان برداشتن عفاف زنان است و امروز خانواده به‌عنوان مهم‌ترین هسته و بنیان جامعه مورد هدف قرارگرفته است.


قاسمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان ساخت: در همان مکان که تجمع مدافعان حریم حجاب و عفاف خواهیم داشت برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی نیز با موضوع حجاب و عفاف خواهیم داشت.


قاسمی در ادامه اظهار داشت: امروزه شبکه ماهواره‌ای و اجتماعی سعی می‌کنند با پخش فیلم‌ها و تصاویر مستهجن و نامناسب حریم خانواده را مورد تاخت‌وتاز خود قرار دهند که ما سعی‌مان بر این است تا با حفظ حریم نظام خانواده به قداست، پاکی و طهارت آن بیش از گذشته کمک کنیم.

فرمانده بسیج خواهران شهرستان مُهر تصریح کرد: این فرایند باید به‌گونه‌ای باشد که نتیجه آن را در تقویت بنیه خانواده تقویت ازدواج و کاهش طلاق در شهرستان شاهد باشیم.


این مسئول ادامه داد: در روز تجمع اهدا بسته‌های فرهنگی و کتاب "خانواده سالم" توزیع خواهد و سپس از این کتاب مسابقه کتاب‌خوانی نیز برگزار خواهیم کرد و کتاب خانواده سالم به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مهر تهیه‌شده است.


صدیقه قاسمی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان مهر افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مُهـر در مسیر جاده سلامت شهر مهر پنج تابلو که بر روی آن‌ها شعارهای حجاب و عفاف نوشته‌شده و نصب‌شده است.


این مسئول ادامه داد: در سطح شهر دو دیوارنوشته اجراشده است که یکی از آن‌ها توسط شهرداری و شورای اسلامی و دیگری توسط پایگاه فاطمه الزهرا مُهـر انجام‌گرفته است.


صدیقه قاسمی مسئول حوزه مقاومت خواهران مهر در پایان صحبت‌های خود گفت: اجتماع حجاب و عفاف در بخش‌های وراوی و گله‌دار نیز در روز چهارشنبه برگزار می‌شود.


منبع: عصر مهر
برچسب ها: مهر ، تجمع ، حجاب
نظرات بینندگان