کد خبر: ۱۱۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۶
در نماز جمعه شهرستان های فارس مطرح شد؛

برای انتخاب کابینه از وزرای کاری استفاده شود/دولت یازدهم با مشت آهنین منتقدان را نوازش می دهد

ائمه جمعه شهرستان های فارس در خطبه این هفته نماز جمعه با اشاره به تغییر کابینه دولت، از دولت خواستند تا افرادی را برای کابینه انتخاب کنند که به مشکلات مردم توجه و برای رفع آن اقدام می کنند.

به گزارش شیرازه،ائمه جمعه شهرستان های فارس در خطبه این هفته نماز جمعه با اشاره به تغییر کابینه دولت، از دولت خواستند تا افرادی را برای کابینه انتخاب کنند که به مشکلات مردم توجه و برای رفع آن اقدام می کنند.

تلاش برای حذف شعارهای ضد استکباری نمونه ای از نفوذ است

حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ویژگی های مقام معظم رهبری گفت: درایت و ویژگی های سیاسی، معنوی و اجتماعی ایشان باعث شده کسانی که بعد از امام میخواستند کشور را به هم بریزند موفق نشوند.

وی افزود: در سال ۷۸ عده ای با حمایت دشمنان انقلاب در قالب دانشجویی سعی کردند کشور را به هم بریزند. عده ای هم استعفا و روزنامه های زنجیره ای حمایت کردند. عده ای این روزها هم میگویند ما مخالف فلان موضوع بودیم.

وی گفت: در تاریخ ۲۳ تیر ماه مردم به میدان آمدند و به اینها تو دهنی زدند. گرچه آنها همچنان کار کردند و در سال ۸۸ یعنی ۱۰ سال بعد دوباره به بهانه انتخابات به مال و جان مردم خسارت زدند.

حجت الاسلام صادقی گفت: ما نباید مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فراموش کنیم چون یکی از نشانه های نفوذ دشمنان حذف این شعارها است.

وی گفت: کشور ما هرچه از لحاظ اقتصادی قوی تر شود و مسئولان بتوانند دست فقرا را بگیرند کشور مصون تر می شود.

امام جمعه داراب با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: این شورا وجودش مساوی با وجود نظام جمهوری اسلامی است.

درانتخاب وزرا باید بسیار دقت شود

حجت الاسلام ملک نسب امام جمعه موقت شهرستان سپیدان درادامه خطبه های این هفته در خصوص فتنه های گذشته در سالهای 78 و88 گفت : متاسفانه عده ای هستند که میخواهند این کشور رادر برهه ای از زمان دچار مشکل وآشوب کنند وکشتی نظام وانقلاب را دچار طوفان زدگی کنند که بحمدالله تاکنون بادرایت وهوشیاری ناخدای این کشتی نتوانسته اند به اهداف شوم وپلید خود برسند اگر این برنامه ریزی ها وفتنه ها درکشور دیگری غیر از ایران اسلامی بود تا کنون آن کشور ها دچار مشکل شده ویا از بین رفته بودند اما سکاندار این کشتی به همراه مردم با بصیرت وانقلابی از تمامی این امواج به سلامتی عبورکرد وخواهد کرد.

امام جمعه موقت شهرستان سپیدان در مورد آزادی بزرگ سربازان اسلام در جبهه موصل عنوان داشت: این آزادی برای جهان اسلام اهمیت ویژه ای دارد برخی می خواستند با اختلاف افکنی بین شیعه وسنی وطولانی شدن جنگ را بهانه کنند اما بحمدالله حضور ونقش مراجع وعلما ونیروهای جان برکف مدافعین حرم چه ایرانی وچه عراقی وافغانی توانست ختم خلافت داعش را اعلام کند امروز امنیت منطقه وخاورمیانه وقاره توسط همین مدافعان حرم وخونهای آنها حاصل شده است که ما باید پاسداشت مجاهدت ورشادتهای انها باشیم.

وی در ادامه افزود : چرابرخی میخواهند ازادی موصل را در کشور عراق به عنوان کشوری بیگانه کمرنگ جلوه دهند امروز شرایط کنونی کشور ما وابسته به شرایط عراق وسوریه استوسرنوشت ما با سرنوشت این کشور ها گره خورده است ومسایل سیاسی ،اعتقادی ، فرهنگی با هم ارتباط دارد ومسئله مقاوت وایستادگی در برابر دشمن در دین ما مورد تاکید قرار گرفته است دشمنان خیرخواه اسلام ومسلمانان نیستند وبرای نابودی اسلام ومسلمانان دست به هر حیله وحقه ای می زنند ما باید در این راه آگاه وراسخ باشیم

 ملک نسب گفت:عده ای در داخل وخارج از کشور دارند در خصوص برخی از موارد حرفهای امام را تحریف کرده وجور دیگری نشان میدهند اما امام راحل در خصوص جنگ حجت را بر ما تمام کرد ودر این راه تمامی ابعاد را به مانشان داد ومادر جنگ به وظیفه الهی خود عمل کردیم واین وظیفه عمل کردن به تکلیف برای مبارزه با ظلم وستم بود . به فرموده امام راحل ما در جنگ لحظه ای هم نادم وپشیمان نیستیم ما به وظیفه خود ؛عمل به دستورات الهی عمل کردیم

ایشان در ادامه خطبهای این هفته نماز جمعه در خصوص انتخاب وزرا دولت آینده افزود: با توجه به نزدیکی معرفی ورزا دردولت جدید باید فاکتورهایی چون ولایتمداری؛خداترسی؛ استکبار ستیزی ؛ مردم داری؛ ساده زیستی؛ دشمن ستیزی را برای انتخاب وزیر در دولت جمهوری اسلامی رعایت شود.

شهرستان مُهر نیازمند یک درمانگاه مجهز است/مسئولین امور فرهنگی باید بیشتر کار کنند

حجت‌الاسلام اصغر شاکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه مُهـر اظهار داشت: امروز شاهد جشن آزادسازی موصل هستیم که این آزادسازی حاصل صبر و استقامت نیروهایی عراقی است.

وی افزود: داعشی ها در عراق و سوریه کشتارهای وحشیانه راه انداخته بودند و مردم بی‌گناه زنان و کودکان را به خاک و خون کشیدند و با مقدسات دینی بازی می‌کنند و جهاد نکاه راه انداختند.

امام‌جمعه مهر گفت: پیروزی مردم عراق در مقابل داعش با درآیت و رهبری آیت‌الله سیستانی انجام گرفت وداعش در موصل شکست سنگینی خورد، آیت‌الله سیستانی فتوا دادند که خون و جان مردم اهل سنت همانند خون و جان مردم شیعه است.

این مسئول یادآور شد: آیت‌الله سیستانی فتوا دادند که افرادی که می‌توانند سلاح حمل کنند باید وارد میدان جنگ با داعش شوند که بیش از دو میلیون از مردم عراق به حشد الشعبی عراق پیوستند.

حجت‌الاسلام شاکری تصریح کرد: مجاهدت مدافعان حرم ثمر داد و این پیروزی ثمره مجاهدت مدافعان حرم است و در سوریه نیز در آینده‌ای نزدیک به پیروزی خواهیم رسید.

وی در ادامه صحبت‌های خود به هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و بیان داشت: حجاب در جامعه اسلامی بسیار مهم است و دشمن به حجاب افراد جامعه اسلامی ما حمله می‌کند. گوهر حجاب هر فرد عفاف همان فرد است و دشمن به این سنگر حمله می‌کند تا عفاف شخص را مورد هدف قرار دهد.

امام‌جمعه مهر در ادامه بیان داشت: مسئولین امور فرهنگی باید بیشتر کار کنند و در شهرهای بزرگ همانند تهران فروشگاهی خاص لباس‌های پاره‌پاره را به‌عنوان لباس مد و لباس روزبه فروش می‌رسانند که این افکار کشورهای غربی است.

وی افزود: نیروهای انتظامی باید جلوی این مد لباس را بگیرند و دشمنان به دنبال این هستند که این‌گونه لباس‌ها در فرهنگ جامعه اسلامی جا بیندازند و مد کنند.

این مسئول ادامه داد: اگر جلوی این افکار گرفته نشود مشکلاتی در جامعه اسلامی ما همانند قتل آتنا پیش خواهد آمد و خودبه‌خود این جنایت‌ها ادامه‌دار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شاکری در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان داشت: شهر و شهرستان مُهر نیازمند یک درمانگاه خوب و مجهز است ولی هنوز آمار افراد بیمه‌شده به حدی نرسیده است که تأمین اجتماعی یک درمانگاه در این شهرستان تأسیس کند اما امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این بیمارستان تأسیس شود.

دیگر وقت عمل به وعده ها می باشد، حرف زدن کافی است

آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی این شهر گفت:در سایه دعوت پیامبر دل ها به هم نزدیک شد، جنگ های قبیله ای تعطیل شد و بساط جاهلیت برچیده شد.

آیت الله فقیه تصریح کرد : وقتی قرآن نازل شد مردمان آن زمان در گمراهی آشکار بودند و اسلام با آمدن خود تمامی برنامه های غلط و ضد بشری را برچید .

امام جمعه نی ریز اشاره به نقش مهم رهبری در جامعه اسلامی عنوان داشت: پس از 38 سال و پیروی از رهبری به نقطه ای رسیدیم که موشک نقطه زن ما در دنیا حرف برای گفتن دارد و با آزادسازی موصل از هم پاشیدگی و تجزیه عراق جلوگیری کردیم.

وی افزود: وهابیت خائن، عربستان بدبخت و نوکر آمریکا با حمایت از داعش سعی در بد جلوه دادن اسلام دارند و در این شرایط قدر نعمت ولایت را بدانید .

خطیب جمعه نی ریز با اشاره به 23 تیر سال 63 گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری به دستور امام خمینی (ره) گفت: این مجلس وظیفه انتخاب رهبر و شخصی که خبره و دانشمند و شایسته باشد را برای مردم انتخاب می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: ما اهل تعامل هستیم، ما با کسانی که با ما سر جنگ دارند( اسرائیل و آمریکا ) ارتباط نمی خواهیم.

آیت الله فقیه با اشاره به هفته بهزیستی و تامین اجتماعی بیان کرد: 51% کشور تحت بیمه تامین اجتماعی هستند و در شهرستان نی ریز این امار 44% می باشد، ما از میانگین کشور عقب هستیم، افرادی که بیمه نیستند خودشان را بیمه کنند و از این نعمت بهره ببرند تا در دوران پیری و حوادث کمک حالی برای آن ها باشد .

خطیب جمعه نی ریز در خصوص 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان برای این است که اگر مجلس، قانونی مخالف اسلام تصویب کرد جلوی آن را بگیرند .

عضو شورای خبرگان رهبری فارس بیان داشت: کسانی که می گویند که شورای نگهبان نباشد یعنی می گویند اسلام نباشد، هیچ قانونی نباید مغایر با اسلام باشد .

وی در خصوص تشکیل کابینه جدید توسط دولت تصریح کرد: در کابینه جدید افراد کاردان، جوان و متعهد به سرکار بیایند، وعده هایی که داده شده بدرد نمی خورد باید اعمال شود .

امام جمعه نی ریز ادامه داد: باید مشکلات گرانی، معیشت، اشتغال و موانع تولید حل شود و اقتصاد مقاومتی پیاده سازی شود .

آیت الله فقیه با اشاره به شهادت امام صادق (ع) بیان داشت: این امام 4 هزار شاگر را تربیت کرد، مکتب و مذهب شیعه را ترویج داد، همه در مراسم شهادت این امام بزرگوار شرکت کنید.

وی در پایان با اشاره به جاده واریانتی و گردنه لای رز نی ریز که در بیشتر ایام سال درستخوش حوادث دلخراش میباشد، گفت: به گردنه نی ریز هرچه سریعتر رسیدگی کنید، راه درست نمی شود؟ چرا بچه ها بی پدر و زن ها بی شوهر شوند؟ دولت رسیدگی کند، راه ها را ترمیم و اصلاح و بر رانندگی ها نظارت داشته باشید.

شورای نگهبانی بازوی قدرتمندی برای اداره کشور است

حجت الاسلام عارفیان خطیب موقت جمعه جهرم در خطبه های نماز جمعه ی امروز با اشاره به مناسبت های پیش رو در هفته آینده از جمله شهادت امام جعفر صادق (ع) و همچنین رحلت امام جمعه ی فقید جهرم حضرت آیت الله آیت اللهی که هر ساله بر اساس سنتی حسنه یاد آن بزرگمرد زنده نگاه داشته می شود گفت: حضرت آیت الله آیت اللهی را می توان از شاگردان حضرت امام صادق (ع) دانست.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان آن را بازوی قدرتمندی اداره کشور خواند و خاطرنشان شد: اگر این شورا را مقدس می نامیم به دلیل وظایف و مسئولیت هایی که بر عهده دارد است و اینچنین مجموعه ای در سطح کشور بی نظیر است.

حجت الاسلام عارفیان همچنین با اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی یادآور شد: آنچه موجب خوشبختی برای این سازمان می تواند باشد همین خدمت رسانی به نیازمندان است.

شیوع کنسرت ها و لاابالی گری فرهنگی از حربه های دشمنان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبر علی احمدی امام‌جمعه مرودشت آزادسازی شهر موصل عراق را تبریک گفت و ادامه داد: سرویس‌های جاسوسی موساد و سیا برای اینکه بتوانند در منطقه حضورداشته باشند و اتحاد امت اسلامی را نیز به تفرقه تبدیل نمایند ضمن راه‌اندازی گروهک‌های تکفیری داعش در منطقه و تقویت آنان توانستند در برهه‌ای از زمان قسمت‌هایی از شهر عراق و سوریه را محاصره و در اختیار گیرند که با راه‌اندازی جبهه مقاومت و تشویق و ترغیب مردم در قالب جبهه‌های بسیجی با حمایت و فتوی حضرت آیت‌الله سیستانی و سرداران بزرگ اسلام در منطقه  و سربازان و مدافعان حرم به لطف خداوند منان این قسمت‌ها بار دیگر از دست تکفیری‌ها و داعشی‌ها آزاد گردید.

احمدی در ادامه ضمن اشاره به پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل و حادثه 18 تیرماه کوی دانشگاه افزود: دشمن برای نابودی اسلام و انقلاب به‌طور شبانه‌روزی برنامه‌ریزی می‌نماید و اینکه تصور کنیم که دشمن خاموش نشسته و هیچ حرکتی از خود ندارد اشتباه محض می‌باشد.

خطیب جمعه مرودشت از اهداف جدید دشمن به تشدید اختلافات داخلی در سطح کشور و درست کردن موافق و مخالف انقلاب در سطح کشور در کنار، لاابالی‌گری در عرصه فرهنگی و عفاف و حجاب اشاره نمود و عرضه داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های سیاسی اقدام به یک سری حرکت‌هایی در جهت ضربه زدن به‌نظام گام برمی‌داشتند که متوجه شدند در این زمینه  راه به‌جایی نخواهند برد، شروع به حربه جدید  و راه‌اندازی موافق و مخالف درست نمودن در سطح جامعه اسلامی کرده‌اند؛ بنابراین مسئولان و دولتمردان باید مراقب باشند که در صحبت‌ها و تحلیل‌های خود طوری سخن نگویند که خدای‌نکرده بهانه‌ای دست دشمنان بدهند.

احمدی از دیگر رویکردهای جدید دشمنان به لاابالی‌گری در عرصه فرهنگی و بی‌هویتی در عرصه عفاف و حجاب اشاره نمود و افزود: متأسفانه بدحجابی در جامعه اسلامی رو به شیوع می‌باشد و کم‌رنگ شدن فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و شیوع کنسرت‌های که متناسب با فضای لهو و لعب در جامعه هست از حربه‌های جدید دشمنان نظام می‌باشد که مسئولان و متصدیان فرهنگی باید مراقب باشند که خدای‌نکرده فضای جامعه اسلامی به این سمت‌وسو کشانده نشود.

احمدی در ادامه نیز ضمن تبریک سالروز تأسیس شورای نگهبان بیان داشت: شورای نگهبان به‌عنوان نبض نظام و ضامن ادامه حیات انقلاب اسلامی بوده و به‌عنوان چشم بیدار نظام در جلوگیری از انحرافات می‌باشد.

احمدی از وظایف اصلی شورای نگهبان به نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس و انتخابات اشاره نمود و افزود: اعضای محترم شورای نگهبان در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها خود مؤمن و متدین بوده و باید به‌عنوان الگوی برتر درزمینهٔ وحدت وهم دلی التزام و اعتقاد عملی به ولایت‌فقیه در تمامی عرصه پیشگام باشند تا از اعماق وجود در قلب مردم راه پیدا نموده و به‌دوراز هرگونه گرایش و حزب‌های سیاسی در سطح جامعه به اهداف خود عمل نمایند.

واردات بی‌رویه و قاچاق تولید را فلج کرده است/برای انتخاب کابینه از وزرای کاری استفاده شود

به گزارش بام فارس؛ حجت الاسلام مهدی نقوی امام جمعه صفاشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قاچاق کالا را از موانع ایجاد اشتغال دانست و گفت: قاچاق کالا از مراکز رسمی ورود کالا مانند گمرک‌ها و حتی واردات کالای غیر ضروری مانند مربا و لوازم آرایشی تولید را در کشور فلج کرده است.

وی تصریح کرد: اگر تولید در کشور رونق نداشته باشد یک شغل هم ایجاد نمی‌شود و اگر واردات قاچاق و غیر ضروری از روی آگاهی و عمد انجام می‌شود قطعا خیانت به کشور و نسل جوان است.

حجت الاسلام نقوی اظهار داشت: میزان بی‌کاری طبق اعلام مرکز آمار در فصل بهار زیاد شده‌است و با وجود وعده دولت برای ایجاد 900 هزار شغل به دلیل درگیری دولت با مسائل انتخاباتی و تغییر 50 درصدی کابینه این وعده با تردید روبرو است.

وی با تاکید بر تشکیل کابینه کارآمد ابراز کرد: باید برای تشکیل کابینه وزرای کاری که برای حل مشکلات کشور بتوانند جهادی عمل کنند و تولید را رونق دهند استفاده شود و باید در این زمینه از نگاه سیاسی خودداری کرد.

امام جمعه صفاشهر گفت: واردات بی‌رویه و قاچاق باعث تعطیلی مراکز تولیدی و اقتصادی و فلج شدن تولید شده است.

وی تاکید کرد: راه خروج کشور از این وضعیت و حل مشکل بی‌کاری جوانان، رونق تولید و راه رونق تولید جلوگیری از واردات بی‌رویه است، اما اینکه چرا جلوی این واردات گرفته نمی‌شود جای سوال است.

خواسته مردم خرامه از استاندار عدالت در توزیع آب است

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به سفر استاندار فارس به شهرستان خرامه در روز دوشنبه اظهار داشت: یکی از گلایه های ما در مسئله مدیریت استان، عمر کوتاه مدیریتی استاندارها بوده اما در عین حال حضور استاندار در منطقه ما تسلی خاطری برای کشاورزان شهرستان خرامه خواهد بود.

وی افزود: در تاریخ استان فارس، کسی برنج سیوند و برنج سعادتشهر را به یاد ندارد، در حالی که این روزها آنها برنج می کارند و کربالی هایی که جد در جدشان کشاورز بوده اند زمین های لم یزرع دارند، استاندار فارس این صحنه ها را ببیند.

حجت الاسلام صباحی با تاکید بر این مطلب که خواسته مردم شهرستان خرامه از استاندار عدالت در توزیع آب است ادامه داد: عدالت باید بر اساس حقابه باشد، بر اساس قانون وزارت نیرو، بر اساس سند ملکی که مردم کربال در دست دارند نه بر اساس زمین های زیر کشت، این روزها توزیع آب سد به روی پایین دست بسته شده و برای بالادست باز است، بالادستی ها می کارند و برداشت می کنند اما پایین دستی ها باید یا تحت پوشش کمیته امداد باشند و یا در میدان میوه و تره بار شیراز کارتن جمع کنند. 

خطیب جمعه خرامه گفت: مردم ما خواسته های دیگری مثل توسعه شهرک صنعتی و ایجاد جاده های مواصلاتی هم دارند اما این روزها به خاطر این ناعدالتی هاست که دستشان از کشاورزی کوتاه شده است. 

وی ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیان داشت: مواظب باشیم که میراث با ارزش بزرگان ما حفظ شود، زنان و دختران ما حجاب برتر را انتخاب کنند و این ارزش ها را به نسل بعد منتقل کنیم، بسیجیان ما که بستر سازان فرهنگ دینی هستند برنامه هایی برای نسل جوان داشته باشند تا این شهر به نام عفاف و حجاب افتخار کند.

مسولان شرکت توسعه و عمران هرچه سریعتر شروع کنند/دولت یازدهم با مشت آهنین منتقدان را نوازش می دهد

حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های نمازگفت:  بعد از خطبه ها نیز نامه ای از سوی فرماندار به اداره کار شهرستان ارسال شده و درخواست بازگردانده شدن وجوه مردم از صندوق تعاون روستائیان خرمبید شده که از این مقدار پیگیری تشکر می شود، اما این مقدار اصلا کافی نیست، زیرا اولا با چه منطقی پول مردم این شهرستان که چند شعبه بانک معتبرش به دلیل کمبود سرمایه یا تبدیل به باجه شده، یا در شرف باجه شدن و تعطیلی است به یک صندوق در خارج از شهرستان منتقل شده، و ثانیا چرا باید بیش از سه سال این پول مردم که باید در یک امر اقتصادی معقول سرمایه گذاری می شد، در قالب یک سپره در صندوقی قرار گرفته و عایدات آن نیز صرف امور بی ثمر شده.


امام جمعه بوانات در ادامه سخنان خود به واجب فاموش شده امربه معروف و نهی از منکر در زمینه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: بی توجهی به حیا، جامعه را به سمت بی اخلاقی و زندگی حیوانی پیش می برد و جامعه ای که از اخلاق تهی شود، هر نوع فساد در آن رواج می یابد و گناه به امری عادی تبدیل می شود. حق و حقوق مردم به معنای متعارف تضییع می شود، وقتی حیای در پوشش نباشد فساد اخلاقی نهادینه می شود، وقتی حیای در امور اقتصادی نباشد چپاول اموال عمومی تحت عناوین مختلف از حقوق نجومی تا اختلاس و غیره امری عادی می شود، وقتی حیای در امور سیاسی نباشد، بردن آبروی رقیب سیاسی رواج می یابد.


حجت الاسلام زارع همچنین به پایان دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: کم کم به پایان دولت یازدهم نزدیک می شویم، دولتی که از کابینه ای سالخورده و کم توان برخوردار بود و در امور اقتصادی و صنعتی و هر آنچه به معیشت عموم مردم مرتبط بود، به شدت ضعف از خود نشان داد، و در برخورد با منتقدان از مشت آهنین استفاده کرد، اما به هر حال این دولت تمام شد و توقع مردم از دولت دوازدهم، عمل به وعده‏هاى داده‏شده در تبلیغات انتخاباتی و تلاش برای رفع نیازها و مشکلات عدیده مردم خواسته مهم دیگر از رئیس جمهور منتخب، استفاده از افرادی است که بناست سکان وزارتخانه های این مملکت را در اختیار بگیرند و به عنوان وزراء و دولتمردان در دولت دوازدهم مشغول به کار شوند، کسانی را بیاورید که در طراز ملت بزرگ ایران باشند و خود را خادم ملت بدانند نه حاکم بر عرض مال و ناموس مردم. 



نظرات بینندگان