کد خبر: ۱۱۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
با حضور معاون وزیر ارشاد؛

از پوستر ششمین دوره ی جشنواره دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج رونمایی شد

با حضور معاون حقوقی و پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پوستر ششمین دوره ی جشنواره دوسالانه ی داستان کوتاه نارنج رو نمایی شد.

به گزارش شیرازه،   با حضور سیدهادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران، مهندس  مسعود معمار مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، سیاوش قزلی شهردار جهرم و جمع دیگری از مسؤولین و مشاورین و همچنین برخی از فرهیختگان و اهالی فرهنگ و هنر از پوستر ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج رونمایی شد.

محسن نعمت اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با بیان این خبر گفت: در این مراسم مسائل و‌ مشکلات انجمن‌های مختلف هنری شهرستان جهرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نعمت اللهی ساخت فرهنگسرا ، برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس ، ثبت جشنواره فضل بن فتاب ، توجه بیشتر به استعدادهای موجود ، تجهیز سالن ها و حمایت از نویسندگان و انجمن های فعال هنری شهرستان را از جمله خواسته های هنردوستان در جهرم عنوان کرد.

محمد بادپر مسئول انجمن اهل قلم شهرستان جهرم و مدیر اجرایی ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج نیز گفت: همزمان با رونمایی از پوستر این دوره، فراخوان ششمین «دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج» نیز منتشر شد.

 وی افزود: علاقه‌مندان فارسی زبان سراسر دنیا می‌توانند با مراجعه با سایت رسمی این دوسالانه به نشانی www.naranj.org از شرایط ارسال داستان‌های خود به این جشنواره اطلاع یابند.

 بادپر یادآور شد: علاوه بر سایت دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج، اطلاعات این جشنواره از طریق کانال رادیو نارنج به نشانی radionaranj@ نیز اطلاع‌رسانی می شود .




منبع: پسین جهرم
برچسب ها: ارشاد ، جهرم ، کتاب ، نارنج
نظرات بینندگان