کد خبر: ۱۱۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
فرماندار خرم‌بید:

مسئولان باید پاسخگوی نقدها باشند

فرماندار خرم‌بید در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه گفت: مسئولان و کارمندان به عنوان کارگزاران نظام باید پاسخگوی نقدها و سؤالات باشند.

به گزارش شیرازه، به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرم‌بید در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر تقدیر شد.

صادق کریمی فرماندار خرم بید در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: چون شهید رجایی و باهنر در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکردند، یاد و خاطره آنها در ذهن مردم باقی مانده است و امروز همه ما مدیون جان فشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا و خانواده آنان هستیم.

وی با یادآوری اهمیت نقد سازنده و اثر گذار گفت: باید با رعایت انصاف در نقد عملکرد دولت، ضمن بیان نقاط قوت، کاستی‌ها هم برای مردم بازگو شود.

فرماندار خرم بید بر لزوم پاسخگویی مسئولان و کارمندان به عنوان کارگزاران نظام به نقدها و سؤالات تاکید کرد و افزود: فضا باید برای خدمت رسانی به مردم باز شود.

وی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

کریمی ادامه داد: در هفته دولت امسال با تلاش مسئولان خدوم نظام اسلامی ایران تعداد 19 پروژه با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان در زیر زمینه‌های کشاورزی ، صنعتی ، بهداشتی و درمانی ، خدماتی در شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرائی آن آغاز می‌شود، که امیدواریم با اتمام این طرح‌ها روند رشد و توسعه و عمران و آبادانی شهرستان شدت یافته و مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

در پایان مراسم از کارمندان نمونه ادارات و نهاد های شهرستان با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

منبع: بام فارس

پایان پیام/

نظرات بینندگان