کد خبر: ۱۱۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
هفته دولت در بوانات؛

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در روستای فخراباد بوانات + تصاویر

در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار و معاون امور شهرستانهای اداره کل ورزش و جوانان سالن ورزشی روستای فخراباد بوانات افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش شیرازه، از برنامه های هفته دولت در شهرستان بوانات با حضور محمد اسدالهی فرماندار بوانات، جمعی از مسولان ادارات و رضایی معاون امور شهرستانهای اداره کل ورزش و جوانان فارس، جوانان و اهالی روستای فخراباد سالن ورزشی چند منظوره این روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.

این سالن ورزشی پیش از این نیز مورد استفاده قرار گرفته بود اما چون هنوز تکمیل نشده بود افتتاح رسمی آن انجام نشده بود که در هفته دولت سال 96 این سالن افتتاح رسمی شد.

رضایی معاون امور شهرستانهای اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در این مراسم ضمن تشکر از همراهی و همدلی مسولان شهرستان بوانات، وجود زیر ساخت های ورزشی در روستاها و شهرها سبب بالا رفتن نشاط اجتماعی و سلامت مردم خصوصا قشر جوان دانست و اظهار داشت: امیدواریم که با همراهی و حمایت مسولان شهرستانی از این سالن به نحو احسن استفاده شود و مردم و جوانان در حفظ و نگهداری از این سرمایه نیز کوشا باشند.

 

وی افزود: ما از حضور جوانان در اماکن ورزشی همه جوره حمایت می کنیم از همین جا اعلام می کنم که ما امکانات ورزشی را در اختیار جوانان روستا قرار می دهیم به شرطی که با نظارت اداره ورزش و جوانان توزیع و استفاده شود.

رضایی همچنین از اجرای 2 واحد زمین چمن مصنوعی در شهرستان بوانات در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: طی چند ماه آینده 2 زمین چمن مصنوعی روستایی که به شهرستان بوانات قول داده ایم را اجرایی خواهیم کرد و ان شاء الله سعی داریم تا پایان امسال این دو زمین نیز افتتاح و به بهره برداری برسد.

سالن ورزشی روستای فخراباد بوانات با هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد ریال  با زیر بنای 350 متر مربع ساخت آن از سال 92 شروع و در سال 96 به پایان رسید.

 

  منبع: حرف رسا

نظرات بینندگان