کد خبر: ۱۱۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 19 فجر استان فارس:

دولت‌هایی که خودشان را به دنیای غرب سپردند بدانند استکبار از منافع خود کنار نخواهد آمد

حجت الاسلام فرزانه گفت: دولت‌هایی که خودشان را به دنیای غرب سپردند بدانند که استکبار از منافع خود کنار نمی‌آید و دشمنان صهیونیستی تا جایی که دست از عقاید شما برندارند هرگز از شما راضی نمی‌شوند.

به گزارش شیرازه،  شب گذشته یادواره شهدا مدافع حرم در روستای چاه شرف از توابع بخش وراوی شهرستان مُهـر برگزار شد.

حجت‌الاسلام فرزانه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی و پرافتخار 19 فجر استان فارس به بحث جهاد و شهادت پرداخت و گفت: فرمایشات ائمه سرشار از بیان شهادت است و باید درس شهید و شهادت را از آنان یاد گرفت همین‌طور که در جنگ تحمیلی جوانان برومند ما عازم جبهه‌ها شدند..

وی افزود: در نبود و یا رفتن شهدا نباید غصه خورد زیرا شهادت جشن دارد و تنها غصه‌ای که باید خورد این است که آرمان و راه شهدا را ادامه و یا پاس داشته‌ایم یا خیر؟ پس باید همیشه یاد شهدا را گرامی داریم.

حجت‌الاسلام فرزانه ادامه داد: هیچ وصیت‌نامه شهیدی را نمی‌توان پیدا کرد که در آن از ولایت‌فقیه ننوشته باشند، حال دغدغه ما و غصه ما این است که سیره شهدا را ادامه دهیم.

وی آتش به اختیار از سوی مقام معظم رهبری را این‌گونه تبیین کرد که احساس وظیفه و درست به‌موقع تصمیم گرفتن و ایجاد یک گفتمان خداپسند.

نماینده ولی‌فقیه در لشکر 19 فجر استان هدف از جنگ و درگیری در سوریه را ایران دانست و اظهار داشت: باید در سوریه ماند و دشمن تکفیری را در نطفه خفه کرد.

وی گفت: دولت‌هایی که خودشان را به دنیای غرب سپردند بدانند که استکبار از منافع خود کنار نمی‌آید و دشمنان صهیونیستی تا جایی که دست از عقاید شما برندارند هرگز از شما راضی نمی‌شوند.

در پایان از خانواده‌های شهدا مدافع حرم به‌ویژه شهید ابوذر فرح‌بخش تجلیل شد.

پایان پیام/224224

نظرات بینندگان