کد خبر: ۱۱۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶

قهرمانی تیم جهرم در مسابقات اسکیت سرعت نونهالان فارس

دومین دوره مسابقات اسکیت سرعت نونهالان استان فارس با حضور 18 تیم به میزبانی شهرستان جهرم در مجموعه ورزشی شهرداری برگزار شد.

به گزارش شیرازه، دومین دوره مسابقات اسکیت سرعت نونهالان استان فارس با حضور 18 تیم به میزبانی شهرستان جهرم در مجموعه ورزشی شهرداری برگزار شد.

کلوانی مسؤول هیئت اسکیت شهرستان جهرم با اشاره به اینکه بیش از 150 ورزشکار از شهرهای استان فارس و در 9 رده سنی در این رقابت ها شرکت کردند گفت: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی انتخابی کشوری که به میزبانی تهران برگزار می شود اعزام می شوند.

مسؤول برگزاری این رقابت ها با اشاره به سطح مطلوب این دوره از رقابت ها بیان داشت: پیست اسکیت سرعت شهرستان جهرم از معدود پیست های استاندارد در سطح استان است که امکان برگزاری رقابت هایی در سطح ملی را نیز دارد.

وی با ابراز رضایت از شرایط خوب میزبانی شهرستان جهرم خاطرنشان شد: در صورتی که همانگی های لازم صورت پذیرد مسابقات قهرمانی استان در رده سنی بزرگسالان را نیز به میزبانی جهرم برگزار می کنیم.

گفتنی است در پایان این رقابت ها تیم شهرستان جهرم توانست با برتری بر حریفان مقام قهرمانی را از آن خود کند و تیم های گراش و استهبان به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

همچنین تیم شهرستان داراب به عنوان تیم برتر اخلاق این رقابت ها معرفی شد.

منبع: پسین جهرم 

برچسب ها: جهرم ، فارس ، مسابقات
نظرات بینندگان