کد خبر: ۱۱۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶

نخستین سینمای کودک ونوجوان درسپیدان افتتاح شد

در آیینی با حضور مسئولان استانی وشهرستانی نخستین سینمای کودک ونوجوان درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپیدان افتتاح شد.

به گزارش شیرازه، نخستین سالن سینمای تخصصی کودک و نوجوان شهرستان سپیدان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس؛ فرماندار شهرستان و جمعی از مسولان ادارات شهرستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

فرهاد جهانخواه  معاون فرماندار سپیدان در این مراسم بر حمایت از طرح های فرهنگی تاکید کرد و گفت: ما باید برای طرح های فرنگی شهرستان هر چه توان داریم هزینه کنیم چرا که این خلا احساس می شود و باید برای کودکان و نوجوانان بستری سالم برای رشد و نمو را ایجاد کنیم.

 معاون فرماندار سپیدان دغدغه مندی در حوزه کودکان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: نسل آینده مدیریت کشور از همین کودکان و نوجوانان شکل می گیرد که اگرخوب کار شود و مورد توجه قرار بگیرند هیچ سرمایه گذاری بالاتر از این نخواهد بود.

در ادامه زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت:کودکان مهمانان اصلی این سینما خواهند بود،اگر بچه ها در کانون  با مسایل اجتماعی آشنا شوند در آینده بسیار موفق تر خواهند بود.و از مسئولین خواست با تشویق مردم،  بچه ها را به حضور در کانون که امن ترین مکان برای فعالیت است تشویق کنند.

افتخاری ؛ کانون پرورش فکری را از اصلی‌ترین مراکز فرهنگی و هنری کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان در دو دهه‌ گذشته، با ساخت فیلم‌های خوب و موفقی، خود را به‌عنوان اصلی‌ترین تولیدکننده فیلم‌های کودک و نوجوان مطرح کرده است.

مدیر کل کانون فارس هم افزایی همه سازمان های فرهنگی و هنری را خواستار شد و گفت: کانون با اجرای فعالیت های مختلف به شیوه غیر مستقیم و با توجه به علاقه مندی اعضا به حضور در هر فعالیتی، نقش مهمی را در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان ایفا می کند.

 افتخاری خطاب به اعضای کودک و نوجوان حاضر در این مراسم گفت: شما با حضور در کانون و شرکت در فعالیت های مختلف و تماشای فیلم های مناسب، احساس مسئولیت و مهارت های زندگی را فرا می گیرد و با نگاه انتقادی در حل مسائل زندگی خود می کوشید.

منبع: مارگون


نظرات بینندگان