کد خبر: ۱۱۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آواز دهل از دور خوش است!

سرویس بهداشتی و فضای سبز دلیل بی‌نظیر بودن ورزشگاه پارس/شرط مدیرکل ورزش برای تکمیل ورزشگاه تا 2 سال آینده!

مدیرکل ورزش و جوانان فارس قول داد چنانچه عمری باشد بخشی از مجموعه‌ ورزشی پارس را در 2 سال آینده احداث، تکمیل و آماده بهره‌برداری کند
به گزارش شیرازه، چند روز پیش بود که مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در گفت‌وگویی با گلایه از وضعیت نامطلوب ورزشگاه حافظیه و عدم در اختیار گذاشتن ورزشگاه پارس به تیم‌های استان گفته بود دیگر اجازه نمی‌دهد بازی‌های تیمش در ورزشگاه حافظیه انجام شود.

به اذعان رسول فلاح 23 سال است کلنگ ورزشگاه پارس میان‌رود به زمین خورده و 7 ماه است که می‌گوییم ورزشگاه آماده است و افتتاح شده، اگر افتتاح شده و آماده است، چرا نمی‌توانیم از این ورزشگاه استفاده کنیم؟

قهر با حافظیه تا روز قیامت!

به گفته وی در مکاتبه‌ای که با سازمان لیگ داشتم اعلام کردم در صورت اجازه دادن، از ورزشگاه‌های استان‌های همجوار اصفهان، بوشهر و... در بازی آینده استفاده می‌کنیم.

سخنان فلاح در حالی گفته شد که پیش از این مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس چندین بار از راه‌اندازی این ورزشگاه در آینده نزدیک خبر داده بود. حیدرعلی کامیاب دوم مهرماه امسال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از آمادگی ورزشگاه پارس برای میزبانی بازی‌های نمایندگان فارس در رقابت‌های فوتبال خبر داده و نوشته بود: «یکشنبه دوم مهرماه 96؛  تست نور ورزشگاه انجام شد؛ چمن ترمیم شده است؛ ورزشگاه آماده برگزاری لیگ برتر با حضور نمایندگان فارس (ان‌شاءالله) است.»

ریکاوری طولانی علت تعلل در راه‌اندازی ورزشگاه

کامیباب در حالی به ترمیم چمن ورزشگاه پارس اشاره کرده بود که روز گذشته و پس از سخنان فلاح در گفت‌وگویی نیاز به ریکاوری 2 ساله را علت تعلل در راه‌اندازی این مجموعه ورزشی عنوان کرد.

وی با تاکید براینکه برای استفاده از زمین چمن در ورزشگاه‌هایی که تازه تاسیس یا چمن آن بازسازی شده باشد، باید مدت ریکاوری 2 ساله‌ای را مورد توجه قرار داد، گفت: اگر ما برای بهره‌برداری رسمی از این ورزشگاه و برگزاری رقابت‌های فوتبال در آن تعلل کردیم، قصد ریکاوری بهتر و داشتن چمن مطلوب‌تری بوده است؛ به هر حال با آنکه تمایل داریم دوران ریکاوری طولانی‌تر باشد، همزمان با هفته تربیت‌بدنی نخستین رقابت فوتبال را در این ورزشگاه میزبانی می‌کنیم.

کار پیمانکار در نظارت ما نیست

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین با اشاره به اینکه پیمانکار ورزشگاه پارس ملی بوده و تحت نظارت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی فعالیت می‌کند، بیان کرد: ورزش و جوانان فارس تنها در امور مربوط به محوطه‌سازی بیرونی و مسیرهای دسترسی راساً و به شکل مستقیم ورود کرده و به حمدالله این بخش را به‌خوبی انجام داده است.

اگر عمری بود پارس را تا 2 سال دیگر می‌سازم/ سرویس بهداشتی، فضای سبز عاملی برای منحصر به فرد بودن

افتتاح نمایشی مجموعه ورزشی پارس شیراز که اواخر اردیبهشت امسال انجام شد، در حالی رقم خورده که به اذعان مدیرکل ورزش و جوانان فارس این افتتاح به معنای تکمیل تمام بخش‌ها و تحویل کار نبوده است!

کامیاب به بی‌کیفیتی صندلی‌های موجود در  ورزشگاه پارس اشاره و قول داده تا بعد از تحویل این پروژه، تمام عیوب در ابعاد مختلف زیباسازی، کیفی و … را رفع کند.

خانه کاراته، استخر بین‌المللی، سالن‌های تمرین، جاده سلامت، مجموعه بانوان، هتل و پیست دوچرخه‌سواری، دومیدانی و … نیز دیگر امکانات این مجموعه ورزشی است که مدیرکل ورزش و جوانان فارس از آن پرده برداشته و گفته چنانچه عمری باشد قول می‌دهم بخشی از این مجموعه‌ها را در 2 سال آینده احداث، تکمیل و آمده بهره‌برداری کنم!

کامیاب همچنین ورزشگاه پارس را از مجموعه‌های منحصر به فرد در کشور عنوان کرده که دارای فضاهای جانبی از جمله فضای سبز، پارکینک برای پارک خودروها، سرویس‌های بهداشتی و سالن‌های پذیرایی است.

چراغ‌های پارس از دور دیدنیست!

پیش از این مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در مورد چراغ‌‌های روشن ورزشگاه پارس گفته بود: من یادم است یک زمانی که از تاریکی و از فاصله دور چراغ روشنی را می‌دیدیم، از پدرانمان سؤال می‌کردیم آن چراغ چیست؟ می‌گفتند چراغ‌های زندان عادل‌آباد است، الان این موضوع برعکس شده، اگر ما از دور چراغی را ببینیم و این روزها سؤال می‌کنیم، می‌گویند این چراغ ورزشگاه میان‌رود است. فقط دلمان خوش است که چراغ‌های ورزشگاه روشن است و فرق آن موقع با الان در این است که آن زمان می‌گفتیم چراغ‌های زندان، الان می‌گوییم چراغ‌های ورزشگاه میان‌رود.

منبع: فارس

برچسب ها: ورزشگاه ، حافظیه ، جوانان
نظرات بینندگان