کد خبر: ۱۱۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
عضو شورای شهر فراشبند:

پارک کوهستانی احیا می شود/تخلفاتی در دوران شهردار سابق رخ داده که دردسر ساز شد

کارگران شهرداری فراشبند در طول گذشته از چندین شرکت و پیمانکار مطالباتی دارند که بعضا خودشان به اداره کار مراجعه شکایت نموده اند .

به گزارش شیرازه،خلیل محمدی عضو شورای پنجم شهر فراشبند ومسئول روابط عمومی شهرداری فراشبند در گفتگویی با خبرنگار نخل بیدار ازپیگیری مطالبات کارگران شهرداری سخن گفت وافزود: قرار داد پیمانکار فضای سبز 31/6/96 به اتمام رسیده ویکماه برای وی تمدید شده و مانیز قرار داد چندین شهر بزرگ را آورده و بر اساس آن قرار داد جدیدی تنظیم کرده ایم که تمامی مسائل جانبی کارگران را نیز پوشش دهد.

خلیل محمدی فراشبند

وی افزود: کارگران شهرداری فراشبند در طول گذشته از چندین شرکت و پیمانکار مطالباتی دارند که بعضا خودشان به اداره کار مراجعه شکایت نموده اند و در برخی موارد احکامی نیز صادر شده و ما نیز وظیفه ی پیگیری حقوق و مطلبات این کارگران زحمت کش را داریم.

منتخب مردم فراشبند در پنجمین دوره ی شورای شهر از مشکلات بوجود آمده در زمان شهردار سابق سخن گفت و بیان داشت: در زمان شهردار سابق قراردادی حدود تقریبا یک میلیارد وسیصد ملیون تومان بسته شده که حجم 40 درصد بودجه شهرداری را بدون ضمانت به یک پیمانکار داده که در حال حاضر دردسر بزرگی برای ما ایجاد شده و همین امر در پرداخت به موقع حقوق کارکنان تاثیر زیاد داشته است.

خلیل محمدی برطرف نمودن مشکل بیمه ی کارگران شهرداری را از اولویت های شهرداری و شورا خواند و گفت: متاسفانه در محدوده ی زمانی خاصی کارگران شهرداری بیمه نداشتند و توسط پیمانکار وقت بیمه ی انها رد نشده بود ولی به لطف خدا توانستیم حدود سه ماه حقوق بیمه ای آنها را پرداخت  و دفترچه های بیمه ی همه را تمدید نماییم  ولی حقوقشان هنوز دوماه و نیم عقب می باشد.

مسئول روابط عمومی شهرداری فراشبند استفاده از پیمانکار بومی جهت پیمانهای شهرداری را از اولیت کارهای شورا و شهرداری خواند و گفت: در طول دوره ی شهرداری تنها یک دوره پیمانکار بومی داشته ایم که آن هم بطور کامل مطالبات کارگران را پرداخت کرده و هیچ بدهکاری نداشته وچه بسا از شهرداری طلب کار هم می باشد ولی پس از آن تمامی پیمانکاران غیر بومی بوده و همه نیز در پرداخت مطالبات کارگران مشکلاتی داشته اند وب ه همین سبب اولویت ما استفاده از پیمانکاران بومی و قوی می باشد و با تعدادی نیز صحبت هایی صورت گرفته است.

عضو شورای شهر اضافه کرد: ما در این دوره حامی کارگران هستیم و چرا اینکه ما را خود کارگران برگزیدند و بیشترین تلاش را در راستای رسیدگی به مطالبات آنها خواهیم داشت.

محمدی احیای بوستان کوهستانی را در اولویت برنامه ی شورا و شهرداری خواند و گفت: مشکل اب پارک به لطف خدا برطرف شده حدود یک کیلومتر نیز لوله گذاری جدید شده  که با تلاش مجموعه ی شورا و شهرداری این بوستان را تا حد ایده ئال تجهیز و به آن رسیدگی خواهیم نمود.

وی افزود: در این دوره تمامی زیر سازی و آسفالت ها اصولی و با نظارت دقیق صورت خواهد گرفت و از انتقادات سازنده وپ یشنهادات همه ی همشهریان در تمامی زمینه ها استقبال خواهیم نمود.


منبع:  نخل بیدار

انتهای پیام/

نظرات بینندگان