کد خبر: ۱۱۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶
فرمانده سپاه شهرستان لامرد:

راه شهید ریاضی پورها ادامه خواهد داشت

فرمانده سپاه شهرستان لامرد گفت: ما همین راهی که شهید ریاضی پورها که مفهوم دقیق از صحبت‌های ولایت را شناختند و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند ادامه خواهیم داد.

به گزارش شیرازه،  سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده فرمانده سپاه شهرستان لامرد در مراسم تشییع شهید مدافع حرم حبیب ریاضی پور که در محله کهوردان شهرستان لامرد بیان داشت: این شهید عزیز با لبیک‌گویان به ندای امام عصر خود لبیک گفت و شهید ریاضی پور به ما درس ایستادگی و مقاومت داد.


وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اگر مدافعان حرم نبودند ما می‌بایست در شهرها و محله‌های خود با گروه‌های تکفیری وداعش می‌جنگیدیم.


فرمانده سپاه شهرستان لامرد اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی مرز نمی‌شناسد و مرزهای انقلاب اسلامی فراتر از مرز جغرافیای اسلام است و آنچه در جبهه مقابل در کشورهای لبنان، سوریه، عراق و یمن رخ می‌دهد برگرفته از انقلاب اسلامی است و شهدای انقلاب، 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم خوب درک کردند و باید همه ما همانند این شهید بزرگوار "شهید مدافع حرم حبیب ریاضی پور" مدافع حرم باشیم.

این عضو شورای تأمین شهرستان لامرد خاطرنشان ساخت: مدافع حرم بودن این نیست که شخص به سوریه و عراق و... اعزام شود بلکه ما می‌توانیم در منطقه و محیط زندگی خود باحجاب و عفاف و با حفظ روحیه انقلابی خود مدافع حرم باشیم.


سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده یادآور شد: شهید مدافع حرم حبیب ریاضی پور هر آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و اهدا کرد و راه رسیدن به معبود را خوب پیدا کرد و در این مسیر با درک بالا از همه دارایی‌های خود گذشت و همه ما آمده‌ایم که بگوییم ما نیز به حول قوه الهی این مسیری که شما انتخاب کرده‌اید را ادامه خواهیم داد و با درس گرفتن از محرم سال 61 هجری شمسی این مسیر را به‌خوبی تشخیص داده‌ایم و به شاخص و قطب نمای انقلاب اسلامی تصریح خواهیم جست و در این راه و این مسیر گام بر خواهیم داشت.


این مسئول تصریح کرد: شهید ریاضی پور هم همانند همه ماها آرزوهایی داشت که "محمدامین" خود را داماد و "زینب" خود را عروس کند، ما با صدای بلند فریادخواهیم زد که ابن زیادهای زمانه نمی‌توانند ما را با تبلیغات خودفریب دهند و جوانان عزیز این مرزوبوم در مقابل دشمنان نمی‌ترسند، نمی‌هراسند و نمی‌لرزند و همه این موارد را از حضرت سیدالشهدا فراگرفته‌ایم.

فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ما همین راهی که شهید ریاضی پورها که مفهوم دقیق از صحبت‌های ولایت را شناختند و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند ادامه خواهیم داد و اگر به درد و دل‌های شهدا، وصیت‌نامه‌های شهدا گوش دهیم و اگر به این دغدغه‌های عزیزان انقلابی و رهبر انقلاب اسلامی گوش فرا دهیم قطعاً این مرزوبوم از همه گزندها در امان خواهد بود.


این مسئول ادامه داد: همه ما دیده‌ایم و دشمن هم به‌خوبی درک کرده است و قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی سراغ دارد و نمونه آن در دیرالزور سوریه است که دیدیم که موشک‌های نقطه زن با رفتن به اهداف از پیش تعیین‌شده فرود آمدند و اهداف موردنظر را منهدم کردند.


این عضو شورای تأمین شهرستان لامرد یادآور شد: آمریکا و هم‌پیمانانش می‌دانند که اگر بخواهند در مقابل اراده فولادین و انسانی مردم جمهوری اسلامی ایران کاری انجام بدهد باید پایگاه‌های نظامی خود و دیگر مکان‌هایی که برای آن‌ها اهمیت استراتژیک دارد تا شعاع برد دو هزار کیلومتری را از کشور ایران اسلامی دور کند.


سرهنگ حسن عبدالله زاده فرمانده سپاه شهرستان لامرد در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: دشمنان ما این موارد را خوب فهمیده‌اند و امروز اعلام می‌کنیم که راه و مسیری که شهدای عزیز از ما خواسته‌اند همان راه را ادامه خواهیم داد و جوش‌وخروش خون شهدا به‌گونه‌ای عمل خواهد کرد که رویش‌های انقلاب اسلامی ویاران انقلاب اسلامی روزبه‌روز افزوده خواهد شد.

منبع:  عصر مُهـر
برچسب ها: لامرد ، سپاه ، فارس
نظرات بینندگان