کد خبر: ۱۱۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶

فرودگاه لامرد در انتظار نجات از بن بست پروازی

با گذشتن این مدت و این روزها با تعویض رئیس دفتر هواپیمایی آسمان، تنها شرکت خدمات دهنده در فرودگاه لامرد، و نشستن یک نیروی بومی با سابقه بر این مسند، نگاه ها به آینده پرواز های لامرد معطوف شده است.

به گزارش شیرازه،  سه سال پیش بود که لامرود در گزارشی با عنوان  سقوط_یک فرودگاه از رکود پروازهای فرودگاه بین المللی لامرد انتقاد کرد.


 فرودگاهی که زمانی بیش از ۱۲۰ پرواز در ماه داشت، در آن روزها بشدت سطح پروازهای خود را از دست داده بود، حال با گذشتن این مدت و این روزها با تعویض رئیس دفتر هواپیمایی آسمان، تنها شرکت خدمات دهنده در فرودگاه لامرد، و نشستن یک نیروی بومی با سابقه بر این مسند، نگاه ها به آینده پرواز های لامرد معطوف شده است.

سید مصطفی هاشمی که متولد لامرد و دارای لیسانس مدیریت بازرگانی است، در سابقه خود ریاست ایستگاه آسمان لامرد در دهه ۷۰، ریاست ایستگاه لارستان بمدت ۱۰ سال (که باعث رونق پرواز های لار در مسیرهای مختلف شد و رسانه های لار از وی به عنوان یکی از بهترین مدیران لار یاد کردند)، معاون مدیرکل هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز، مدیر روابط عمومی و نماینده_حقوقی شرکت آسمان را دارد، این روزها در حال تلاش برای بازگرداندن رونق به تنها شرکت ارائه دهنده خدمات هوایی در لامرد است.

وی در روزهای ابتدایی ورود خود، با دیدارهای مختلفی که انجام داده، مشخص کرده بشدت تلاش دارد با همکاری مدیران شهرستانی و مردم، وضعیت پرواز های فرودگاه لامرد را #رونق دهد.

هر چند نباید از این موضوع گذشت که این رونق و پیشرفت، تنها با فعال بودن آسمان امکان پذیر نیست و  تلاش مدیریت فرودگاه و مدیران عالی رتبه شهرستان و همکاری مردم را نیز می طلبد.

بدون شک اولین بار وقتی در سال های ۶۵ و ۶۶ که لامرد بجز بخشی از بخش های لارستان چیزی نبود، شرکت هواپیمایی آسمان با حضور در لامرد به خدمات دهی پرداخت و امروز تنها همین شرکت است که می تواند با ادامه راه و به پشتوانه همراهی مردم و مسئولین، فرودگاه لامرد را به جایگاه واقعی خود برساند.

لامرود امیدوار است سردار حسین علایی که یکی از مدیران موفق در ایرلاین داری است، در کنار یک مدیر بومی، لامرد را که این روزها در حال رشد و صنعتی شدن است، به جایگاه مورد نیاز پروازی برساند.

منبع:  لامرود
برچسب ها: لامرد ، فرودگاه ، هواپیما
نظرات بینندگان