کد خبر: ۱۱۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

کارگران شرکت تنگ زاغ 18 ماه حقوق دریافت نکرده اند

نماینده کارگران شرکت پیمانکار این پروژه گفت: نماینده فیروزآباد طی بازدیدی که در اردیبهشت ماه سال 95 از این شرکت تنگ زاغ داشت قول مساعد جهت پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران این شرکت داد که تاکنون هیچ گونه مبلغی به این کارگران پرداخت نشده است.

به گزارش شیرازه، نماینده کارگران شرکت پیمانکاری راهسازی تنگ زاغ در فیروزآباد از تعویق 18 ماهه در پرداخت حقوق 30 کارگر شاغل در پروژه راهسازی باند دوم محور فیروزآباد شیراز خبر داد.


فروتن در این باره به فیروزنا گفت: در شرکت تنگ زاغ(پیمانکار پروژه راه سازی مسیر فیروزآباد شیراز) 30 کارگر اشتغال دارند که پرداخت 18 ماه حقوق آنان به پرداخت نشده است.


وی افزود: نماینده فیروزآباد طی بازدیدی که در اردیبهشت ماه سال 95 از این شرکت داشت قول مساعد جهت پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران این شرکت داد که تاکنون هیچ گونه مبلغی به این کارگران پرداخت نشده است.


نماینده کارگران با اشاره به برخی شنیده ها نسبت به ورشکسته شدن مدیرعامل این شرکت و عدم طلب وی از وزارت راه و شهرسازی گفت: در این رابطه با طرح شکایت به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دادگستری شهرستان فیروزاباد پیگیر مطالبات خود به صورت قانونی هستیم که تاکنون هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است.


وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شرکت هیچ فعالیتی ندارد و حتی حقوق پرسنل خود را پرداخت نکرده است اما مسئولین قول اتمام پروژه را در بهمن ماه 96 را می دهند، که از نماینده محترم شهرستان عاجزانه تقاضامندیم تا پیگیر مطالبات کارگران این شرکت باشد.


 فیروز تکاور مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در بازدید از پروژه‌های راهسازی و جاده های روستای شهرستان فیروزآباد در 28 مهر ماه 96 نوید اتمام محور فیروزآباد کوار را در دهه فجر امسال را داد.


این در حالی است که سال گذشته در بازدید معاونین راه وشهرسازی دولت تدبیر و امید از این پروژه نماینده فیروزآباد قول افتتاح این پروژه ها در خرداد ماه امسال (96) را داده بود که تاکنون این پروژ ها به اتمام نرسیده است.

منبع: فیروزنا

برچسب ها: حقوق ، نماینده ، اعتراض
نظرات بینندگان