کد خبر: ۱۱۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶

یادواره شهدای کارگری و کارمندی در فیروزآباد برگزار شد

‌‌همزمان با سومین روز گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولین، کارمندان و کارگران بسیجی و خانواده معظم شهدا در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

به گزارش شیرازه؛  شمشاد محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد در این مراسم ضمن تبریک گرامیداشت هفته مبارک بسیج با اشاره به اینکه بسیج در بدو تأسیس با اهداف و مقاصد روشن و معینی شکل گرفت، اظهار داشت: اهداف بسیج با اهداف کلان نظام اسلامی و چشم اندار آن در عرصه‌های داخلی و بین المللی پیوند خورده است.


محبی به اهداف کلان و خرد بسیج اشاره کرد و افزود: حراست از اصل انقلاب، هویت انقلاب و دستاوردهای آن از مهم‌ترین اهداف کلان بسیج به شمار می‌آید.


وی گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین عطیه‌ای است که خداوند متعال به ما عطا کرده و همه ما مدیون خون شهداء هستیم زیرا ایثارگری و فداکاری آنها بود که عزت، امنیت و سربلندی را برای ما و کشور ما به وجود آورد.

محبی با اشاره به تحولات منطقه در لبنان و سوریه و نابودی کامل تروریست‌ها در سوریه اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت که اگر مدافعان حرم نبودند امروز در شهرهای خودمان با تروریست‌ها می‌جنگیدیم، بسیجیان مدافع حرم باعث افتخار و سربلندی کشور هستند و مسئولان باید به معنای واقعی قدرشناس این جوانان و بسیجیان باشند چرا که اگر این بسیجیان نبودند امروز مسئله سوریه در کشور ما اتفاق می‌افتاد و برخی از منازل ما توسط نیروهای تروریستی نابود می‌شد و مابقی را خودمان برای از بین بردن تروریست‌ها باید خراب می‌کردیم.


سردار رحیم نوعی‌اقدم گفت: همگان باید بدانند که در لحظه لحظه های زندگی خود مدیون شهدای گرانقدر، ایثارگران و آزادگان هستیم.


وی گفت: نسل امروز ما باید بدانند که فرزندان مخلص و پاک ایران اسلامی برای حفظ و صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی چگونه فداکاری کردند تا با الگوی از شهیدان در برابر جنگ نرم دشمن با همان فداکاری بایستند و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.


وی افزود: سر دادن تکبیر و شعارهایی چون لاحول و لاقوه الا بالله و هیهات من الذله هنگام پیروزی حق بر باطل در کشورهای مسلمان نشان از جهانی شدن فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس و زنده بودن یاد و خاطره و راه شهیدان است.


این یادگار دفاع مقدس در ادامه سخنان خود اظهار کرد: شهدا امروز برای ما بسیار گرانسنگ و ارزشمند هستند چرا که در سایه خون و جانفشانی آنها است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه ای و جهانی قرار گرفته است.

فرمانده جبهه مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود به نابودی داعش پرداخت و گفت: قدرتمندترین، سرمایه دارترین، اشرافی ترین، اطلاعاتی ترین و جاسوسی ترین کشور جهان که پدید آورنده و حامی جرثومه فسادی چون داعش است در خاک سوریه در برابر اراده، تدبیر، شجاعت، هیهات من الذله، ارزش های حماسی، ارزش های عاشورایی، لبیک به یا حسین و اطاعت از ولایت و رهبری سر خم کرد و شکست را پذیرفت.



منبع: فیروزنا
نظرات بینندگان