کد خبر: ۱۱۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶

یادواره شهدای 202 بسیجی شهید در فیروزآباد برگزار شد

مراسم یادواره شهدای 202 بسیجی شهید فیروزآباد با حضور خانواده‌ها​ی شهدا و آحاد بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش شیرازه، مراسم یادواره شهدای 202 بسیجی شهید با حضور مسئولین ادارات، خانواده‌های شهدا و آحاد بسیجیان به مناسبت هفته بسیج  با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم با همت سپاه ناحیه فیروزآباد در حسینیه ثارالله (ع) سپاه برگزار شد.

سرهنگ شمشاد محبی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت میراث و یادگار جاودانه امام حسین(ع) است که باید از این یادگار به طور همه‌جانبه پاسداری و نگهداشته شود.

وی افزود: جوانان این مرز و بوم به برکت فرهنگ عاشورایی و پیروی از قیام عاشورا در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه از ارزش‌های اسلامی و مرزهای کشور دفاع کردند و به برکت همین خون شهیدان است که امروز کشورهای متجاوز جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارند.

سردار رحیم نوعی اقدم با تبریک پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه برفتنه تروریسم تکفیری و پایان سیطره داعش اظهار کرد: از همان روزی که انقلاب ما به رهبری امام راحل به پیروزی رسید و امام استقلال ما را اعلام کرد آمریکای‌ها به دشمنی با ما برآمدند و استقلال ما را نپذیرفتند.

این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: آمریکایها با این عقیده که اگر ایران برروی پای خودش بایستد قدرت سوم جهان است و ما آن را نخواهیم پذیرفت جنگ را برتحمیل کردند تا ما نباشیم. ولی ما بر اعتقادو باورهای دینی‌مان ایستادگی کردیم.

وی افزود: آنها برای نفوذ و ایجاد ناامنی در منطقه، القاعده و طالبان را درست کردند، چون القاعده و طالبان جغرافیا نداشتند به داعش جغرافیا دادند.

نوعی اقدم با تکید بر اینکه هدف داعش حمله به ایران بود گفت:‌ما هزاران سند داریم که درمی‌یابیم نوک پیکان حملات داعش ایران بود آنها می‌گفتند با ناامن کردن مرزها شهرهای سوریه و عراق را فتح می کنیم و بعد از آن به ایران می‌آییم. ایران را هم فتح می‌کنیم و تمام انسانهای مجوس و کافر را می‌کشیم و دنیا را از شر شیعیان پاکسازی می‌کنیم. اگر بر فرض یک درصد از این صحبتها درست باشد کدام عقل سلیم می‌پذیرد دست برروی دست بگذارد و بنشیند و نظاره گرباشد. ما با مظلومیت از کشور خودمان هجرت کردیم و هزاران کیلومتر آن سوی مرزها جانی‌ترین و پلیدترین دشمنان این مملکت را زمین‌گیر کردیم حرکتش را کند کردیم و امنیت را برای کشورمان خریدیم.

نوعی افزود: حتما داعش وجود دارد و احتمال حمله در هر برهه از زمان از سوی این تروریست‌های تکفیری هست اما قدر مسلم این است که آنها دیگر حضور آشکار نداشته و قابل رویت نیستند اما بحمدالله با فداکاری و دلاوری‌های نیروهای مدافع حرم نشان داده شد اگر ایستادگی باشد پایانش پیروزی خواهد بود.

منبع: فیروزنا
نظرات بینندگان