کد خبر: ۱۱۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان خبر داد؛

آماده باش کامل نیروهای امدادی شهرستان سپیدان

با توجه به هشدار بارش های برف وباران در شهرستان سپیدان، هم اکنون تمامی امدادگران ونجاتگران خدوم شهرستان اعلام وضعیت حادثه شده است و در شرایط آماده باش هستند با تلاش مجموعه ستاد حوادث کنترل شد.

به گزارش شیرازه، میثم رحیمی رئیس هلال احمر شهرستان سپیدان در گفتگو با خبرنگار ما از آمادگی کامل این جمعیت در برابر حوادث احتمالی روز های پیش روی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون تمامی امدادگران ونجاتگران خدوم شهرستان اعلام وضعیت حادثه شده است و در شرایط آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با توجه به  هشداربارش های  برف وباران در شهرستان سپیدان افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی و آغاز فعالیت سامانه های بارشی تا پایان هفته جاری در شهرستان نیروها و عوامل امدادی و پایگاههای هلال احمر در وضعیت آماده باش قرار دارند.
وی ادامه داد:  باتوجه به سامانه بارشی وهشداربارش برف و کولاک در جاده های شهرستان ؛ پایگاههای جمعیت هلال احمر در شهرستان به صورت ویژه در معرض این بارشها و بسته شدن گردنه های در سطح جاده های شهرستان قرار دارد به همین دلیل در این محدوده نیروهای امدادی حضور فعال دارند.
رئیس هلال احمر شهرستان سپیدان گفت: پایگاه  های امداد و نجات در جاده های سپیدان و نقاط پرحادثه مستقرند و پایگاه امداد و نجات جاده ای دالین وتیزآب و پایگاه کوهستانی رنج وباتمامی تجهیزات وخودروهای امداد نجات در وضعیت آماده باش هستند  و همه ی پیش بینی ها در خصوص سوانح و خطرات احتمالی شده است تا در صورت بروز حادثه در هر نقطه ای از شهرستان اقدامات لازم انجام گیرد امیدواریم مردم با رعایت اصول ایمنی خطرات را کاهش دهند.

وی در پایان نیز بیان داشت: مردم شهرستان می توانند در صورت بروز حادثه با سامانه های 112 تماس حاصل فرمایند تا نیروها در کمترین زمان ممکن رسیدگی کنند.طبق پیش بینی های هواشناسی تا پایان هفته در شهرستان  سپیدان بارندگی ها ادامه خواهد بود.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، هلال احمر ، باران
نظرات بینندگان