کد خبر: ۱۱۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز در دیدار:

کارفرهنگی نیازمند حرکتی جهادی و انقلابی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز در دیدار با مسئول منطقه شرق فارس در خصوص مسائل فرهنگی ومذهبی منطقه بحث وتبادل نظرکرد.

به گزارش شیرازه،  حجت‌الاسلام فخرالدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز در دیدار با حجت الاسلام جنگجو مسوول تبلیغات اسلامی منطقه شرق فارس گزارشی از وضعیت برنامه های فرهنگی ومذهبی در سطح شهرستان نی ریز را بیان کرد.

وی تصریح کرد: کارفرهنگی نیازمند حرکتی جهادی و انقلابی است.

حجت‌الاسلام میرزایی افزود: فرهنگ عمومی ما در سال های اخیر دستخوش نابسامانی های فراوان بوده است، این نابسامانی بیش از هر چیزی ریشه در ناآگاهی دارد.

وی ادامه داد: احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر در حوزه فرهنگ می تواند پشتوانه محکمی برای این هدف مقدس باشد.

میرزایی با اشاره به نقش روحانیون و وظیفه سنگینی که بر دوش آنهاست بیان کرد: هر چه حضور روحانی در مناطق تبلیغی پر رنگ باشد و درعرصه فرهنگی تلاش کند، بالطبع جذب اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان به مساجد و هیئات بیشتر خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز توسعه فرهنگ و احکام ومعارف اسلامی و دعوت از مردم به حضور پر‌شور درمناسبت های ملی و مذهبی را از جمله وظایفی دانست که روحانیون باید توجه بیشتری به آن داشته باشند.

در ادامه حجت‌الاسلام امیر جنگجو مسئول منطقه شرق فارس با تشکر از فعالیتهای اداره تبلیغات اسلامی نی ریز یکی از اهداف اصلی تبلیغات اسلامی را نشر و گسترش فرهنگ دینی در جامعه دانست وگفت: دراین راستا نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کرد.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، تبلیغات ، روحانی
نظرات بینندگان