کد خبر: ۱۱۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید:

دور شدن از اصول و ارزش ها موجب ضعف می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اقلید با تأکید بر لزوم رعایت شئونات اخلاقی و مذهبی گفت: دوری از اصول و ارزش ها موجب ضعف خودمان می شود.

به گزارش شیرازه،  جواد گرامی در جلسه‌ای که با حضور مسؤول بسیج دانشجویی و برخی از اعضای شورای بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید پیرامون مسائل و مشکلات این حوزه، در دفتر بسیج دانشجویی برگزار شد با اشاره به جایگاه بسیج در عرصه های مختلف بر لزوم حمایت از این نهاد مقدس تأکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری گرامی داشت آیین های ملی و مذهبی و برنامه های فرهنگی هنری از رویکردهای اصلی دانشگاه ها است، عنوان داشت: برگزاری چنین برنامه هایی با اهداف مشخص و پربار، علاوه بر پرکردن اوقات فراغت دانششجویان یکی از راه های مؤثر برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

گرامی افزود: با توجه به لزوم برگزاری هرچه بهتر و پربارتر برنامه های فرهنگی به ویژه در دانشگاه ها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید همکاری خود با بسیج دانشجویی برای تحقق این هدف را اعلام کرده و می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم رعایت شئونات اخلاقی و دینی در جامعه به ویژه در دانشگاه ها باتوجه به نقش اساتید و دانشجویان در عرصه علمی و فرهنگی جامعه خاطرنشان کرد: دوری از اصول و ارزش‌ها موجب ضعف خودمان می‌شود.

منبع:  کلید فارس

نظرات بینندگان