کد خبر: ۱۱۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶

دیدار فرمانده هان سپاه مهر و لامرد به همراه امام جمعه مُهـر با خانواده شهیدان نوری در اسیر

پنجشنبه رضایی و عبدالله زاده فرماندهان سپاه شهرستان‌های مُهـر و لامرد به همراه حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه مُهـر، حجت‌الاسلام تقوی مسئول ستاد نماز شهرستان مُهـر، شمسی مسئول ستاد حوزه نمایندگی سپاه مُهـر، باقر زاده فرمانده حوزه مقاومت اسیر و جمعی از پاسداران و جهادگران عرصه شهادت با خانواده چهار شهید سرافراز "نوری" شهر اسیر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شیرازه،  پنجشنبه رضایی و عبدالله زاده فرماندهان سپاه شهرستان‌های مُهـر و لامرد به همراه حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه مُهـر، حجت‌الاسلام تقوی مسئول ستاد نماز شهرستان مُهـر، شمسی مسئول ستاد حوزه نمایندگی سپاه مُهـر، باقر زاده فرمانده حوزه مقاومت اسیر و جمعی از پاسداران و جهادگران عرصه شهادت با خانواده چهار شهید سرافراز "نوری" شهر اسیر دیدار و گفت‌وگو کردند.

گفتنی است این دیدار که از مجموعه برنامه‌های مشترک سپاه شهرستان‌های مُهـر و لامرد است که با هماهنگی فرماندهان سپاه شهرستان برگزار شد.

از مجموعه برنامه‌های مشترک ناحیه سپاه مهر و لامرد، دیدار با خانواده شهیدان دو شهرستان است که امروز با هماهنگی فرماندهان این نواحی سرهنگ رضایی و سرهنگ عبدالله زاده، با خانواده چهار سردار شهید سرافراز نوری در شهر اسیر شهرستان مهر دیدار کردند.

خانواده نوری چهار سردار شهید حاج محمد نوری، حاج علی نوری، حاج غلام نوری و حاج حسین نوری در دوران جنگ تحمیلی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده که از افتخارات این مرزوبوم و همانند نگینی درخشان در جنوب فارس هستند.

شایان‌ذکر است در این دیدار که در فضایی صمیمی برقرار شد، هدایا و لوح یادبودی به‌رسم یادبود از طرف فرماندهان نواحی سپاه مُهـر و لامرد به رزمنده و یادگار دوران دفاع مقدس، حاج عباس نوری برادر چهار سردار شهید اهدا شد.

لازم به ذکر است برخی پاسداران نواحی سپاه مُهـر و لامرد، پیشکسوتان و ایثارگران، بسیجیان و امام‌جمعه شهر مُهـر فرماندهان را در این دیدار همراهی می‌کردند.

منبع:  عصر مُهـر

برچسب ها: مهر ، فرمانده ، شهدا
نظرات بینندگان