کد خبر: ۱۱۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۶
مدیرآموزش وپرورش شهرستان نی ریز خبرداد؛

آموزش وپرورش نی ریز درصدر کمک به فرهنگیان و دانش آموزان زلزله زده کرمانشاه

فرهنگیان ودانش آموزان نی ریزی با اهداء بیش از سی میلیون ریال کمک نقدی وغیرنقدی به فرهنگیان ودانش آموزان زلزله زده کرمانشاه صدر نموداررتبه بندی را دراستان فارس به خود اختصاص دادند.

به گزارش  شیرازه،  احمد قره چاهی مدیرآموزش وپرورش نی ریز در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر وتشکر از همه فرهنگیان ودانش آموزان گفت: پیشگامی فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیزدر کمک رسانی نقدی وغیر نقدی به فرهنگیان ودانش آموزان زلزله زده کرمانشاه و حمایت از آنان با هدف تسریع در بهبود وضعیت معیشت این عزیزان مایه مباهات و شایسته تقدیر است.

وی افزود: در این حادثه دلخراش ، فرهنگیان ودانش آموزان نی ریزی بلافاصله بعد از اعلام مدیر کل آموزش وپرورش فارس ، در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک های نوع دوستانه به منظور رفع احتیاجات ضروری فرهنگیان ودانش آموزان زلزله زده کرمانشاه، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این عزیزان اختصاص دادند تا باعث کاهش آلام مصیبت دیدگان و موجب آسایش و آرامش این عزیزان گردد.

احمد قره چاهی ضمن ابراز خرسندی از همدلی وهمیاری ونوع دوستی وکمک های بشر دوستانه فرهنگیان و دانش آموزان نی ریزی ، با صدور پیام تشکرآمیزی خطاب به فرهنگیان ودانش آموزان با این مضمون که به مصداق حدیث شریف" من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از فرهنگیان، دانش آموزان و همکاران اداری بویژه تلاش های اعضاء شورای معاونین ، کارشناس انجمن اولیا ومربیان و مسئول سازمان دانش آموزی که پیگیری این امر مهم را تا حصول نتیجه نهایی  برعهده داشتتند ، تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: براساس نموداررتبه بندی اعلام شده از طرف اداره کل آموزش وپرورش فارس، مدیریت آموزش وپرورش نی ریزبا مشارکت فرهنگیان ودانش آموزان وهمکاری اولیاء توانسته است رتبه اول استان فارس درامر کمک رسانی نقدی وغیرنقدی به فرهنگیان ودانش آموزان زلزله زده کرمانشاه را به خود اختصاص دهد.

مدیر آموزش و پرورش نی ریز خاطر نشان شد: تاکنون بالغ بر 15 میلیون تومان از کمکهای فرهنگیان به حساب صندوق آل محمد واریز و مبلغ 5 میلیون ریال از توسط اعضای شورای معاونین به این مهم اختصاص داده شده است.

وی در پایان عوان داشت: بالع بر 46 میلون ریال مربوط به تعهدات آذرماه است و مبلغی بالغ بر 66 میلیون ریال از تعهدات ماههای آتی می باشد که برای کمک به زلزله زدگان اقلامی نظیر پتو، لباس گرم ، کیف وکفش ، مواد غذایی ولوازم التحریربه ارزش تقریبی 20000000 ریال وفیش واریزی یکی ازفرهنگیان به مبلغ 2000000 ریال وفیش واریزی جمعی ازدانش آموزان به مبلغ 4000000 ریال که تحویل هلال احمرگردیده است و مجموع کمک های نقدی وغیر نقدی فرهنگیان ودانش آموزان300030000 ریال می باشد.

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان