کد خبر: ۱۱۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۶

صعود رنگ فیروزه شیراز به مرحله نهایی ووشو جوانان کشور

در فصل جاري ليگ ووشوي جوانان، 9 تيم در دو گروه به صورت رفت و برگشت پيکار کردند و در نهایت تيم هاي راه يافته به مرحله نيمه نهايي مشخص شدند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در فصل جاري ليگ ووشوي جوانان، 9 تيم در دو گروه به صورت رفت و برگشت پيکار کردند و در نهایت تيم هاي راه يافته به مرحله نيمه نهايي مشخص شدند.

رقابت های گروه دوم روز گذشته به اتمام رسید و در نهایت پرشین طبرستان و رنگ فیروزه شیراز به نیمه نهایی راه یافتند.

بر اساس این گزارش، صبح روز 22 دی ماه و در مرحله نیمه نهایی، پرشین طبرستان با سپاه سلمان دیدار می کند و باشگاه مقاومت به مصاف رنگ فیروزه شیراز می رود.

لازم به ذکر است که این تیم با هدایت اساتید زاهدی، دهداری مربی ساندا و خاوری مربی تالو، زارعی به عنوان سرپرست و قبادی به عنوان مدیرفنی در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.

صحرانورد دبیر باشگاه رنگ فیروزه در گفت گو با شیرازه اظهار داشت این رقابت ها با حضور چهره های حرفه ایی ووشو در سطح جوانان کشور برگزار می گردد و باشگاه رنگ فیروزه شیراز تنها نماینده استان فارس در لیگ کشور ابتدا با نتیجه دوازده برصفر برابر تیم زرین بیز زنجان را از میان بردارد و پس از آن تیم هیات ووشو قزوین را با نتیجه دوازده بر صفر در هم بکوبد و این چنین جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را از آن خود کند.

صعود رنگ فیروزه شیراز به مرحله نهایی ووشو جوانان کشور
نظرات بینندگان