کد خبر: ۱۱۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
نماینده مردم پاسارگاد در مجلس:

مردم ایران با هوش تر از آن هستند که در دام دشمنان قرار بگیرند/ باید همه مراقب امنیت کشورمان باشیم/مجلس و دولت باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در چند روز اخیر اطلاعیه های متعددی مبنی بر حضور مردم در خیابان ها منتشر می شود که قطعا مردم شریف به آن توجه نخواهند کرد.

به گزارش شیرازه، محمد مهدی برومندی نماینده مردم پاسارگاد در مجلس گفت: بی شک نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام سیاسی با پشتوانه و رای و نظر مردم شکل گرفته است و مردم مهم ترین پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

وی افزود: عبور از مشکلات عدیده ای همچون جنگ هشت ساله تحمیلی، تحریم های شدید اقتصادی .. جز با حضور و پشتیبانی و صبر و شکیبایی مردم میسر نبوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: امروز نیز دشمنی های کینه توزانه استکبار و کسانی که منافع خود را در بلعیدن منابع غنی منطقه خاورمیانه و ایران می بینند، همچنان در ابعادی وسیع تر ادامه دارد اما هوش، درایت، غیرت و شرف ایرانی هرگز اجازه نداده و نخواهد داد که اجانب فرامنطقه ای و منطقه ای و پیوند نامبارک امریکا رژیم صهیونیستی و عربستان پس از ناکامی در ایجاد داعش یک بار دیگر به این مملکت پر افتخار و به این مردم شریف لطمه ای وارد کند.

 برومندی اضافه کرد:سرویس های جاسوسی و مقامات این مثلث شوم یعنی موساد سیا و عربستان وقیحانه و به طور علنی اعلام می کنند، خیابان ها و داخل ایران را به صحنه جنگ و درگیری تبدیل می کنیم و آرزو دارند وضعیتی شبیه سوریه ایجاد کنند که حاصل آن چند صد هزار کشته، آوارگی هفت میلیون ملت سوریه در بدترین شرایط فقر و بدبختی در نقاط مختلف جهان، ویرانی کشور سوریه، تجاوز به نوامیس آن کشور و نابودی کل ساختمان ها خانه های مردم و زیرساخت های آن کشور بود و همه اینها برای تامین امنیت رژیم صهیونستی و شکل گیری سوریه ای ضعیف و همسایه ای ناتوان برای رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.

این مقام مسول تصریح کرد: امروز به دنبال اجرای این سناریو در ایران هستند اما ایرانیان با هوش تر از آن هستند که در دام دشمنان وطن قرار بگیرند.

برومندی اظهار داشت: امروز مشکلات زیادی از جمله در حوزه های اقتصادی و معیشت مردم در کشور وجود دارد و مردم و مسئولین کاملا بر این مشکلات واقف هستند و حداقل در اعتراضات اخیر صدای مردم مبنی بر حل مشکلات اقتصادی به گوش دولت و مجلس رسید، موضوعی که در جلسات متعدد مجلس و کمیسیون امنیت ملی همواره دغدغه جدی نمایندگان ملت بوده است.

وی افزود: بدون شک برای هر مشکلی در زندگی مردم دولت و مجلس باید پاسخگو باشد و پاسخگویی وظیفه دولت و مجلس و حق مردم است، قطعا اعتراض و انتقاد قانونی مردم هم نباید زمینه سواستفاده دشمنان ملت را فراهم کند.

برومندی ادامه داد: دشمنان ما یعنی کسانی که هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند، کسانی که به هواپیمای مسافربری و مسافران بی گناه آن رحم نکردند، دشمنان ما یعنی کسانی که بارها حجاج عزیز ما را به خاک و خون کشیدند و حادثه منا را مرتکب شدند، دشمنان ما یعنی کسانی که دانشمندان هسته ای ما را ترور و به شهادت رساندند و داعش را ایجاد کردند، نا امنی، جنگ و درگیری داخلی را آرزو می کنند.

وی اضافه کرد: بیایید همه با هم مراقب امنیت مردم و کشور باشیم تا دولت و مجلس به عنوان برگزیدگان شما در فضایی آرام برای حل مشکلات کشور و معیشت مردم گام بردارند .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در چند روز اخیر اطلاعیه های متعددی مبنی بر حضور مردم در خیابان ها منتشر می شود که قطعا مردم شریف به آن توجه نخواهند کرد.

وی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر گفت: متاسفانه عده ای افراد سود جو در شهرستان مرودشت فراخوانی با موضوع تجمع اعتراض آمیز با نام خانوادگی اینجانب برای حضور مردم در خیابان های شهر شهید پرور مرودشت منتشر کردند که کاملا جعلی و تکذیب می شود.

نماینده مردم پاسارگاد در مجلس بیان داشت: مردم فهیم و عزیز همواره مطالبات خود را به طور قانونی پیگیری می کنند و امیدوارم همه با هم و در کنار هم مراقبت امنیت و آبادانی ایران عزیز باشیم.

منبع: طنین پاسارگاد

برچسب ها: پاسارگاد ، مجلس ، نماینده
نظرات بینندگان