کد خبر: ۱۱۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
رئیس شورای شهر سعادت شهر؛

اعضا شورای سعادت شهر تعامل خوبی با یکدیگر دارند/ شورای پنجم آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان است

رئیس شورای شهر سعادت شهر با رد هر گونه شائبه با عنوان غیاب عمدی این دو عضو شورا در مراسم معارفه شهردار، بیان داشت: هر چند در این شورا سلائق مختلف سیاسی وجود دارد اما همه پنج عضو شورا با اتحاد در حال پیشبرد مدیریت شهری هستند و همه اعضا شورا با تفاهم برنامه ها را ارائه می کنند.
به گزارش شیرازه، مراسم معارفه شهردار سعادت شهر روز دوشنبه با حضور جمعی از مسولان محلی و  استانداری فارس در دفتر شهرداری برگزار شد.

در این جلسه دو تن از اعضا شورای شهر حضور نداشتند و همین موضوع باعث به وجود آمدن شائبه هایی شد که این اعضا با برنامه ریزی قبلی در این مراسم معارفه حضور پیدا نکردند.

اما جعفر عزیزپور رئیس شورای شهر سعادت شهر در گفتگو با طنین پاسارگاد، عدم حضور دو تن از اعضا شورا در مراسم معارفه را به علت دیر اعلام شدن زمان مراسم معارفه شهردار عنوان کرد.

رئیس شورای شهر سعادت شهر افزود: طی تماسی که ساعت هشت و سی دقیقه صبح روز معارفه شهردار با آقای مهرآور عضو شورای شهر داشتیم، وی اظهار داشتند که طبق برنامه هر هفته دوشنبه ها در دانشگاه علوم پزشکی شیراز جلسه ای پیرامون مسائل بیمارستان امام جعفر صادق دارند و تا ظهر آن روز هم این جلسه به طول کشید.

عزیزپور ادامه داد: همان ساعت با آقای هاشمی دیگر عضو شورا هم تماس گرفتیم که این عضو شورا هم تلفن همراهشان در دسترس نبود و گویا در مسافرت بودند.

وی با رد هر گونه شائبه با عنوان غیاب عمدی این دو عضو شورا در مراسم معارفه شهردار، بیان داشت: هر چند در این شورا سلائق مختلف سیاسی وجود دارد اما همه پنج عضو شورا با اتحاد در حال پیشبرد مدیریت شهری هستند و همه اعضا شورا با تفاهم برنامه ها را ارائه می کنند.

وی گفت: خوشبختانه جلسات شورا هم طبق برنامه ریزی هر هفته به طور منظم و در یک فضای دوستانه انجام می شود و امیدوار هستیم که بتوانیم در این شورا تصمیمات مهم و مؤثر ودر شان مردم فهیم شهر سعادت شهر گرفته شود.


عزیزپور ادامه داد: شورای پنجم اماده شنیدن انتقادات و پیشنهادت شهروندان است و قطعا از هر نظر و پیشنهادی که به ارائه هر چه بهتر برنامه های مجموعه شورا و شهرداری سعادت شهر کمک کند، استقبال می کنیم.
منبع: طنین پاسارگاد
نظرات بینندگان