کد خبر: ۱۱۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۸ دی ۱۳۹۶

سپیدان چهره زمستانی به خود گرفت

در حالی که بیش از دوهفته از زمستان می گذرد، سپیدان چهره زمستانی به خود گرفت، طی امروز بارش برف و افت شدید دما و یخبندان اکثر شهرها، مناطق روستایی و جاده‌های این شهرستان را فرا گرفت.

به گزارش شیرازه برخلاف زمستان های سال های قبل که بیشترین بارش ها و زمستان واقعی سپیدان در دی ماه چهره خود را نشان می داد، از اول فصل زمستان امسال شهروندان این شهرستان هوای معتدل و بدون بارش را سپری کردند.

این شرایط ازامروز دستخوش تغییر شد و ابتدا تگرگ وباران و سپس بارش برف شهرستان سپیدان را فرا گرفت تا شهروندان  نگین زاگرس فراموش نکنند که در فصل زمستان به سر می برند. ضمن اینکه بارش های اخیر کشاورزان و شهروندان سپیدانی را خوشحال کرد.

بارش برف در سپیدان از صبح امروز آغاز شد، بارش مقطعی برف سرانجام در ساعات عصر شدت گرفت و در کمتر از نیم ساعت تمام مناطق شهرستان سفیدپوش کرد.

درمرکزشهرستان بارش برف به بیش از پنج سانتی متر رسید و موجب لغزندگی معابرشد. همچنین بارش ها تردد در محورهای ارتباطی را به دلیل کاهش دید به شدت کند کرد.از  صبح امروز شهروندان شهرهای اردکان ،هماشهر و... نیز بارش برف و باران را شاهد بوده اند، در این شرایط بارش برف در مناطق کوهستانی بیشتر بوده و در برخی نقاط عبور و مرور را سخت کرده است.

علاوه بر این از گردنه های سپیدان خبر می رسد که بارش ها در این مناطق تداوم داشته و در مناطق کوهستانی و برفگیر از جمله گردنه شول در محوراردکان به شیراز تردد خودروهای عبوری به کندی صورت می گیرد.

هم اکنون در بسیاری از مناطق شهری و روستایی با افت شدید دما حاکم شده و این روند بنا به اعلام هواشناسی تا روزهای آینده تداوم خواد داشت.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، فارس ، برف
نظرات بینندگان